wedstrijd preparation

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mvos View Post
    En daarbij vergeetje denk ik een erg belangrijk aspect
    Nee hoor.
    Originally posted by Rickbeen View Post
    thanks boys, maar Jurvg dat is volgensmij niet naturel.. Iets wat ik wel blijf..
    Waarom pakte tal dan massa in zijn prep? Je begint niet gelijk met 'cutten' hoor.

Comment

Ligt helemaal aan hoe je begin fysiek is,hoeveel tijd je hebt.
      Maar wij hebben het over (diep) wedstrijd cutten en (wat) massa pakken.

Maar ik heb het idee dat je nu gewoon weer wat gaat posten om je gelijk te halen
      Last edited by Mvos; 09-06-2013, 13:17.
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Massa,massa,je kan ook overdrijven zeg.
        Hoezo? Als je een kilo zwaarder wordt, of met een gelijk gewicht blijft zitten maar je vp daalt pak je toch massa?

Comment

Point made

Ja het klopt wat je zegt,maar het is nou niet zo dat je MASSA pakt,..snap je!

Je doet nu net of dat iedereen is zijn vb massa pakt en dat is niet zo,maar als je wel in de show groeit ,dan is dat 9,9 vd 10x door AAS.
          Last edited by Mvos; 09-06-2013, 13:25.

Comment

haha, het is dus wel mogelijk, we zien wel wat het wordt
            Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
            People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
            BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Ligt helemaal aan hoe je begin fysiek is,hoeveel tijd je hebt.
              Maar wij hebben het over (diep) wedstrijd cutten en (wat) massa pakken.

Maar ik heb het idee dat je nu gewoon weer wat gaat posten om je gelijk te halen
              Oh ik zie dat je je post veranderd hebt.
              Ja dat is ook zeker waar, maar ik bedoelde het ook niet lullig ofzo. Als je met een degelijk vp begint (12-14% ofzo) ben je het toch wel met me eens dat je makkelijk wat massa kunt pakken? Daarbij er van uit gaande dat je prep de normale 12-16 weken is. Rick hoeft zich geen zorgen te maken over dat hij massa verliest in zijn prep, lijkt me.

Comment

Point made

Ja het klopt wat je zegt,maar het is nou niet zo dat je MASSA pakt,..snap je!

Je doet nu net of dat iedereen is zijn vb massa pakt en dat is niet zo,maar als je wel in de show groeit ,dan is dat 9,9 vd 10x door AAS.
                Tering wat reageer jij snel

Originally posted by Rickbeen View Post
                haha, het is dus wel mogelijk, we zien wel wat het wordt
                Ik denk dat je jezelf gaat verbazen

Comment

Haha,het hangt van zoveel factoren af.
                  Wat als hij niet droger word en echt diep moet om zijn vp te laten dalen.
                  Wat als hij niet reageerd op cardio / voeding en de tijd blijft doorlopen.

Als alles soepel verloopt kunnen er veel goeds gebeuren ,maar dat is eerder een uitzondering dan regel.

Er zijn er veel met interesse voor hoe het precies in zijn werk gaat.
                  Brengt me op een leuke idee / project,..

Comment

Haha,het hangt van zoveel factoren af.
                    Wat als hij niet droger word en echt diep moet om zijn vp te laten dalen.
                    Wat als hij niet reageerd op cardio / voeding en de tijd blijft doorlopen.

Als alles soepel verloopt kunnen er veel goeds gebeuren ,maar dat is eerder een uitzondering dan regel.

Er zijn er veel met interesse voor hoe het precies in zijn werk gaat.
                    Brengt me op een leuke idee / project,..
                    Ja daar heb je gelijk in. Ik spreek alleen de gasten waarmee alles makkelijk verloopt lijkt het wel. Gister een gozer in de gym gesproken die nu in zijn prep 7% kwijt was, en zijn gewicht maar met 1 kilo afgenomen was

Comment

En die gebruikt?

Comment

En die gebruikt?
                        Hij zei van niet. Vond hem ook niet van het formaat 'kuurder'. Maarja you never know.

Comment

Haha ja je kunt er inderdaad niet 24/7 bij zijn om te checken.

Comment

Haha ja je kunt er inderdaad niet 24/7 bij zijn om te checken.

Ik vraag me af hoe dat gaat bij 'naturel wedstrijden'? Worden de atleten dan de hele prep door getest ofzo?
                            Sorry rickert voor de offtopic

Comment

Welke naturel wedstrijden in NL?
                              Of bedoel in het algemeen?

Die worden tijdens de wedstrijd gechecked of bv alleen de top 3 word gechecked.
                              Maar er zijn natuurlijk middeltjes tegen het vinden van andere middeltjes.

Comment

Dan gaan ze lekker aan de prop,

maar vergis je niet hoor, als je prep niet 100% is zal je best nog spieren verliezen, als je dan alleen maar wat anavar erbij neemt kan al een wereld van verschil zijn en je oogt nog steeds naturel.

Ik geloof niet echt meer in naturel eerlijk gezegd, als ik zie wie er allemaal snoepen dan maak je mij niet wijs dat zodra je wat verder komt dan een beginnerswedstrijd bijna iedereen juiced.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X