dog on protein

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by quibus View Post
    Beesten iets anders geven dan hun juiste voer is gewoon mishandeling, beesten horen vlees te eten geen shakes.
    Helemaal mee eens

Ik eet liever zelf een maand droog brood, niet dat dat nodig is gelukkig, dan dat ik mijn hond slecht voer geef. Alleen het beste voor het beestje
    'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
      ik geef mijn hond altijd steroids en dubbele bakken royal canin honden voer.

hier zit ie op 62,5mg test e in de week met 25mg deca in de week

Neem aan dat dat dus een grap is..

Maar mooie hond man zwaar gespierd

Comment

Originally posted by Mcvk View Post
        Helemaal mee eens

Ik eet liever zelf een maand droog brood, niet dat dat nodig is gelukkig, dan dat ik mijn hond slecht voer geef. Alleen het beste voor het beestje
        Niet lullig bedoeld of om de expert uit te gaan hangen, fokker is op zich "redelijk goed" voer je hond doet het er vast prima op alleen kan het stukken beter.. het bevat namelijk zeer veel granen en een hond heeft hier niks aan en word alleen gebruikt als vulmiddel en bevat weinig vlees wat heel belangrijk is voor een hond.

Het beste is natuurlijk vers vlees, maar er zijn genoeg betere graanvrije brokken denk aan:

Orijen, Acana, Taste of the Wild enzovoort
        Last edited by jobr; 08-06-2013, 13:51.
        SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Originally posted by jobr View Post
          Niet lullig bedoeld of om de expert uit te gaan hangen, fokker is op zich "redelijk goed" voer je hond doet het er vast prima op alleen kan het stukken beter.. het bevat namelijk zeer veel granen en een hond heeft hier niks aan en word alleen gebruikt als vulmiddel en bevat weinig vlees wat heel belangrijk is voor een hond.

Het beste is natuurlijk vers vlees, maar er zijn genoeg betere graanvrije brokken denk aan:

Heb je absoluut gelijk in Job, zal vast nog beter te krijgen zijn. Merken die jij noemt ken ik overigens niet, voer is mij aangeraden door de fokker zelf en eigenlijk nooit wat anders gegeven. Vers vlees krijgt ze ook, maar met mate. Zie alleen genoeg mensen die hun hond Dinner geven van de aldi voor 5 euro voor 15 kilo.

Comment

Neem aan dat dat dus een grap is..

Maar mooie hond man zwaar gespierd
            is geen grap bro, 62,5mg test is geen reet, af en toe wat rennen met 'm en korte sprintjes en bam
            Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by jobr View Post

+1 , acana of platinum
              You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Heb je absoluut gelijk in Job, zal vast nog beter te krijgen zijn. Merken die jij noemt ken ik overigens niet, voer is mij aangeraden door de fokker zelf en eigenlijk nooit wat anders gegeven. Vers vlees krijgt ze ook, maar met mate. Zie alleen genoeg mensen die hun hond Dinner geven van de aldi voor 5 euro voor 15 kilo.
                Klopt helemaal, dat voer is gewoon rommel van de Aldi
                SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Je moet em wel zijn onderpoten laten trainen, zijn niet in verhouding.
                  Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Ik geef mn Chihuahua versvlees en 75mg test per week..

"The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Ik heb laatst mijn hazewindhond op een kuur gezet in de hoop wat prijzen in de wacht te slepen. Helaas is er iets mis gegaan met de dosering en is het beest nu waardeloos op de renbaan ...

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Mjah je kan er op zn minst met Kerst nog lekker met de hele familie van eten..
                        "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

een pit die zo zit te hijgen in de sofa, .... gewoon zielig voor die hond ... moeten lean fighting machines zijn, ... kracht, snelheid, lenigheid, vastberadenheid in 1 pakket ... geen puffende opgeblazen hijger op 4 poten

Comment

lean fighting machines... Yep die hond zal bij jou dan vast beter af zijn.....

Comment

Die honden zien er niet uit, vet en amper bespiering. Die tweede hond is helemaal rood op zijn kop en rondom zijn oren; allergische reactie op het voer.

Eiwitpoeder voor een hond kan opzich wel, maar dan moet het heel zuiver zijn en zonder lactose en niet te snel. Gewoon barfen (rauw vlees) is veel beter, maar dan wel op de juiste manier. Vet, koolhydraten en vitaminenen heeft een hond net zo goed nodig. Helemaal niet zo gek veel eiwit, want zelfs in kattenvoer zit meer eiwit. Van teveel kunnen ze net zo goed last van de nieren enzo krijgen.
                              Gewoon een beetje de natuur nabootsen (waar ze dus geen bewerkt vlees eten, en net zo goed plantaardig omdat ze altijd beginnen bij de maag van een prooi).

Zooplus.nl en food4pets.be

Originally posted by gain is pain View Post
                              en toe wat rennen met 'm en korte sprintjes en bam
                              Ah ja, dat is wel de snelste manier om HD en ED te krijgen als hij daar een beetje vatbaar voor is
                              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Dutchpride View Post
                                lean fighting machines... Yep die hond zal bij jou dan vast beter af zijn.....
                                zo moeten ze eruit zien,

k zeg niet dat ze zich agressief moeten gedragen

mijn am staff heeft nooit een vlieg kwaad gedaan, net zomin als mijn rotweiler, net zomin als mijn scheper, ...

dus laat die kut opmerking achterwege als je niks van honden kent

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X