Wel of geen wedstrijden gedaan?en reden?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

nog nooit gedaan,

men's physique lijkt me wel ene leuke klasse om aan mee te doen plus dat ik het niet zo op speedo's heb. verder nog niet echt een beachboy fysiek om hieraan mee te doen
    Last edited by Beachboy; 13-06-2013, 22:52.

Comment

Originally posted by Protasius View Post
      nog nooit gedaan,

men's physique lijkt me wel ene leuke klasse om aan mee te doen plus dat ik het niet zo op speedo's heb
      Wat draagt die gast op jou profielfoto dan?
      Ernstig noh!

Comment

Originally posted by bvds View Post
        Wat draagt die gast op jou profielfoto dan?
        het levenslange leed van een laag iq

Comment

nog niet gedaan. Lijkt me wel erg leuk om te gaan doen. Wanneer weet ik nog niet maar ik ben nog jong genoeg.
          Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Laatst nog meegedaan aan een frikandellenwedstrijd eten, werd 3e
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Ik wil in medio 2015 m'n eerste wedstrijd gaan proberen, heb alleen geen idee welke categorie nog :\ ligt eraan hoe ik me ontwikkel komend jaar . Wil wel zoveel mogelijk m'n eigen voorbereiding doen zonder betaalde PT etc. dus gaat nog knap lastig worden. Alleen voor poseren zou ik evt. Erno Feher kunnen vragen (ken jij deze persoon robbie?) Heb gelukkig genoeg mensen met ervaring rondlopen in de sportschool die ik evt. even aan kan tikken als 't lastig wordt.

Comment

Van horen wel, ken hem niet persoonlijk.
                Als je maar aanneemt van die ervaren mensen, mooi dat je ruim van te voren dit voorbereid, maakt het makkelijk omnaar toe te werken.
                "You are what you eat..."
                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Geen. De behoefte is er niet, daarnaast vind ik het maar een gedoe.
                  In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                    Van horen wel, ken hem niet persoonlijk.
                    Als je maar aanneemt van die ervaren mensen, mooi dat je ruim van te voren dit voorbereid, maakt het makkelijk omnaar toe te werken.
                    Jaa nou ja, qua voeding bv kan ik behoorlijk bijdehand zijn omdat ik daar (naar eigen zeggen) wel redelijk veel verstand van heb, kijk een Erno of iemand zal er vast meer van weten (heeft ook voedingswetenschappen gestudeerd +veel praktijkervaring) alleen daar kan ik in elk geval een inhoudelijke discussie over voeren. Alleen heb ik nog nooit ver onder de 10% gezeten laat staan de laatste fase van contest-prep meegemaakt dus wat dat betreft volg ik advies dan blindelings op hoor . Of denk bijvoorbeeld aan pose's.... ik kan nog geen fatsoenlijke lat spread of wat dus daar zal ik sowieso 'les' in moeten nemen.
                    Ben afgelopen voorjaar naar Walters Open geweest met een paar kerels van m'n sportschool om te kijken hoe het er 'in het echt' aan toe gaat op zo'n competitie waar ook amateurs aan meedoen en heb wel gezien dat het lullig is om met bv 8-10% daartussen te gaan staan Misschien dat ik in 2015 ook nog niet klaar ben maarja je moet iets van een deadline stellen, doe het samen met een maatje die een jaartje langer traint dan ik dus wat dat betreft kan ik me misschien wat optrekken aan hem de komende tijd .

Comment

nog niet gedaan, wil dit wellicht wel een keer gedaan hebben om mijn lichaam beter te leren kennen. Denk echter dat ik door mijn ingevallen borstbeen niet veel kans ga maken om te winnen.

Ach experience is worth something
                      'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Nope, niet van plan.
                        Misschien ooit, maar voorlopig nog veeel te veel verbeterpunten.
                        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X