Zoals de titel het al zegt, wat is je favoriete oefening en waarom doe je die oefening nou zo graag?
Wat je favo oefening en waarom?
Collapse
X
-
De squat vooral omdat je er een boel spiergroepen mee traint en omdat in de squat bij mij de meeste vooruitgang zit. Ik had hier graag deadlift geantwoord, maar doordat ik de techniek nog niet goed onder de knie heb werkt dit mij tegen in de progressie.
Wat is die van jou dan?
-
Pendlay Row. Beetje deze reden als NickP. Pak je je hele (boven)rug goed mee, en daarnaast is het technisch best moeilijk om je lichaam tegen te houden en grip te handhaven. Ook is dit een van de oefeningen waar ik mezelf het beste in vind. Voel me lichaam altijd heerlijk branden.
Grappig. Juist bij oefeningen voor mijn benen, kan ik de meeste progressie boeken .
Comment
-
Wide grip upright rows.
voor mij een goede massabouwer en gewoon lekker om high rep te pompen.
Ik voer hem strict uitYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Originally posted by NickP View PostDe squat vooral omdat je er een boel spiergroepen mee traint en omdat in de squat bij mij de meeste vooruitgang zit. Ik had hier graag deadlift geantwoord, maar doordat ik de techniek nog niet goed onder de knie heb werkt dit mij tegen in de progressie.
Wat is die van jou dan?"Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."
Comment
-
In het begin altijd squat superieur gevonden, maar ik begin de squat nu meer te haten. En waarom? Het is gewoon de zwaarste oefening die er bestaat. Vooral mentaal, het gevoel van een stang op je nek dat je maar net uitgelopen krijgt en dat moet je dan vervolgens nog gaan squatten..
Momenteel vind ik de deadlift en de bench press de lekkerste oefeningen. Vooral omdat de techniek steeds beter gaat. Ik denk dat beide toch wel op 1 staan bij mij momenteel. En waarom, ik vind het gewoon brute oefeningen. Ik vind het heerlijk om mijn rug, hams en glutes te voelen de dag na zware sets met de deadlift en bij de benchpress krijg ik vaak al een flinke, maar niet storende pomp in me pecs tijdens het pressen zelf. Beide oefeningen geven op die manier erg veel voldoening bij mij.
Borst begint namelijk ook steeds meer een van mijn favoriete spiergroepen te worden samen met delts. Vroeger vond ik benen en rug het fijnst om te trainen.Last edited by Iron Mind; 16-06-2013, 18:26."Straight outta gym"
Comment
-
Squat gewoon omdat het de beste oefening is gevolgd door rack pulls en bor.
meestal de oefeningen waar ik het slechts in ben blijven doen,zodat wanneer je progressie begint te zien het je favo wordTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment