Zoals de titel het al zegt, wat is je favoriete oefening en waarom doe je die oefening nou zo graag?
Wat je favo oefening en waarom?
Collapse
X
-
De squat vooral omdat je er een boel spiergroepen mee traint en omdat in de squat bij mij de meeste vooruitgang zit. Ik had hier graag deadlift geantwoord, maar doordat ik de techniek nog niet goed onder de knie heb werkt dit mij tegen in de progressie.
Wat is die van jou dan?
-
Pendlay Row. Beetje deze reden als NickP. Pak je je hele (boven)rug goed mee, en daarnaast is het technisch best moeilijk om je lichaam tegen te houden en grip te handhaven. Ook is dit een van de oefeningen waar ik mezelf het beste in vind. Voel me lichaam altijd heerlijk branden.
Grappig. Juist bij oefeningen voor mijn benen, kan ik de meeste progressie boeken.
Comment
-
Wide grip upright rows.
voor mij een goede massabouwer en gewoon lekker om high rep te pompen.
Ik voer hem strict uitYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Originally posted by NickP View PostDe squat vooral omdat je er een boel spiergroepen mee traint en omdat in de squat bij mij de meeste vooruitgang zit. Ik had hier graag deadlift geantwoord, maar doordat ik de techniek nog niet goed onder de knie heb werkt dit mij tegen in de progressie.
Wat is die van jou dan?"Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."
Comment
-
In het begin altijd squat superieur gevonden, maar ik begin de squat nu meer te haten. En waarom? Het is gewoon de zwaarste oefening die er bestaat. Vooral mentaal, het gevoel van een stang op je nek dat je maar net uitgelopen krijgt en dat moet je dan vervolgens nog gaan squatten..
Momenteel vind ik de deadlift en de bench press de lekkerste oefeningen. Vooral omdat de techniek steeds beter gaat. Ik denk dat beide toch wel op 1 staan bij mij momenteel. En waarom, ik vind het gewoon brute oefeningen. Ik vind het heerlijk om mijn rug, hams en glutes te voelen de dag na zware sets met de deadlift en bij de benchpress krijg ik vaak al een flinke, maar niet storende pomp in me pecs tijdens het pressen zelf. Beide oefeningen geven op die manier erg veel voldoening bij mij.
Borst begint namelijk ook steeds meer een van mijn favoriete spiergroepen te worden samen met delts. Vroeger vond ik benen en rug het fijnst om te trainen.Last edited by Iron Mind; 16-06-2013, 18:26."Straight outta gym"
Comment
-
Squat gewoon omdat het de beste oefening is gevolgd door rack pulls en bor.
meestal de oefeningen waar ik het slechts in ben blijven doen,zodat wanneer je progressie begint te zien het je favo wordTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
3 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
5 dagen geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-