Wat je favo oefening en waarom?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat je favo oefening en waarom?

Zoals de titel het al zegt, wat is je favoriete oefening en waarom doe je die oefening nou zo graag?
    "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

De squat vooral omdat je er een boel spiergroepen mee traint en omdat in de squat bij mij de meeste vooruitgang zit. Ik had hier graag deadlift geantwoord, maar doordat ik de techniek nog niet goed onder de knie heb werkt dit mij tegen in de progressie.

Wat is die van jou dan?

Comment

Pendlay Row. Beetje deze reden als NickP. Pak je je hele (boven)rug goed mee, en daarnaast is het technisch best moeilijk om je lichaam tegen te houden en grip te handhaven. Ook is dit een van de oefeningen waar ik mezelf het beste in vind. Voel me lichaam altijd heerlijk branden.

Grappig. Juist bij oefeningen voor mijn benen, kan ik de meeste progressie boeken .

Comment

Wide grip upright rows.

voor mij een goede massabouwer en gewoon lekker om high rep te pompen.
        Ik voer hem strict uit
        You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by NickP View Post
          De squat vooral omdat je er een boel spiergroepen mee traint en omdat in de squat bij mij de meeste vooruitgang zit. Ik had hier graag deadlift geantwoord, maar doordat ik de techniek nog niet goed onder de knie heb werkt dit mij tegen in de progressie.

Wat is die van jou dan?
          Lat Pulldown, heerlijke feel bij die oefening!
          "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

In het begin altijd squat superieur gevonden, maar ik begin de squat nu meer te haten. En waarom? Het is gewoon de zwaarste oefening die er bestaat. Vooral mentaal, het gevoel van een stang op je nek dat je maar net uitgelopen krijgt en dat moet je dan vervolgens nog gaan squatten..

Momenteel vind ik de deadlift en de bench press de lekkerste oefeningen. Vooral omdat de techniek steeds beter gaat. Ik denk dat beide toch wel op 1 staan bij mij momenteel. En waarom, ik vind het gewoon brute oefeningen. Ik vind het heerlijk om mijn rug, hams en glutes te voelen de dag na zware sets met de deadlift en bij de benchpress krijg ik vaak al een flinke, maar niet storende pomp in me pecs tijdens het pressen zelf. Beide oefeningen geven op die manier erg veel voldoening bij mij.

Borst begint namelijk ook steeds meer een van mijn favoriete spiergroepen te worden samen met delts. Vroeger vond ik benen en rug het fijnst om te trainen.
            Last edited by Iron Mind; 16-06-2013, 18:26.
            "Straight outta gym"

Comment

Press Ondanks dat het niet de beste oefening is misschien geeft het mij wel een machtig gevoel iets boven m'n hoofd uit te locken.

Comment

Lat pulldown / bor / seated dumbell shoulder press

Comment

Squat gewoon omdat het de beste oefening is gevolgd door rack pulls en bor.

meestal de oefeningen waar ik het slechts in ben blijven doen,zodat wanneer je progressie begint te zien het je favo word
                  Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                  Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Mp en squat. Voelt gewoon het krachtigst en meest stabiel aan
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Bench Press, Squat en Weighed PullUps
                      In die volgorde...

Haal hier de meeste voldoening uit, voorheen was de Squat nr 1 maar sinds een mand boek ik een dikke voruitgang op de Bench, momenteel doe ik deze ff t liefst
                      :: 1.82M :: 84 KG ::
                      BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Comment

Hmmm, ik weet het eigenlijk niet? Ik vind borstoefeningen niet zoveel aan, maar de rest juist wel. Ik kan eigenlijk per spiergroep niet eens een favoriet opnoemen....
                        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Schouderoefeningen
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Mp, hele tijd met techniek bezig geweest, dat zit nu eindelijk goed en merk dat ik nu daar ook eindelijk progressie in begin te maken.
                            Kan niet = wil niet

Comment

Aah.. Military Press had ik er ook graag aan toegevoegd. Heerlijke oefening. Wel uit stand .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X