Onderbuik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zou het 1,2,3 niet kunnen zeggen, en het is moeilijk te zien van een foto.
    Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Vitaminen kan kloppen, maar vocht lucht hoe wil je dat in je maag krijgen dan? hoe komt het daar terecht, en overgevoeligheid van bepaalde voedingsproducten wat bedoel je daarmee?

Comment

Originally posted by Whahaha View Post
        Dan is dat op je buik gewoon je huid openscheurt. Omdat er eerst veel vet zat. Heb ik ook een beetje gewoon proberen te vullen met spieren.
        Wat? mjn huid die openscheurt wat bedoel je ? dat het vel is ofzo

Comment

Originally posted by arturiano View Post
          Wat? mjn huid die openscheurt wat bedoel je ? dat het vel is ofzo
          Ja het is vel. Het is net als een soort voetbal als je die leeg prikt verdwijnt alle lucht. Maar de buitenkant blijft het zelfde. Als je begrijpt wat ik bedoel
          Hard work Pays off!

Comment

Vitaminen kan kloppen, maar vocht lucht hoe wil je dat in je maag krijgen dan? hoe komt het daar terecht, en overgevoeligheid van bepaalde voedingsproducten wat bedoel je daarmee?
            Vocht komt in je maag als je drinkt? Maar zo bedoel ik het niet misschien dat je vocht vast houdt. Overgevoeligheid voor bepaalde voedingsproducten. Wat snap jij hier niet aan? Misschien dat je bepaalde voeding niet goed kan hebben. Dat je daardoor jezelf opblaast. Nogmaals ik zou het niet weten. Moeilijk af te lezen van een foto

Comment

Ja day zou kunnen maar dan zou het wel.fijn zijn om te weten met welke voedsel dat gebeurt.naja ik moet er.mee doorgaan

Comment

Ja day zou kunnen maar dan zou het wel.fijn zijn om te weten met welke voedsel dat gebeurt.naja ik moet er.mee doorgaan
                Tjaa daar moet je zelf achter komen hé. Ga is een beetje op internet lezen misschien dat je dan wat meer duidelijkheid kan krijgen.

Comment

Zou het ook kunnen komen door.een.hongerbuik je pmde.mee een keer dat ik een hongersbuik had omdat ik veel te weinig at en misschien.wilt mn buik dat behouden omdat hij niet genoeg voedingsstoffen krijgt ofzo

Comment

Zou het ook kunnen komen door.een.hongerbuik je pmde.mee een keer dat ik een hongersbuik had omdat ik veel te weinig at en misschien.wilt mn buik dat behouden omdat hij niet genoeg voedingsstoffen krijgt ofzo
                    Nee hoor. Ga is even lezen op het internet. En type wat duidelijker.

Comment

Ja sorry was aan het eten, en zat op mijn mobiel daarom.
                      Maar dan nog ik kan niks vinden op het internet heb ook geen idee wat ik moet googlen om het te vinden:S

Comment

Je moet gewoon buikschort opzoeken denk dat dat het is.
                        Hard work Pays off!

Comment

Zou als ik jou was lekker hard gaan trainen en op onderhoud of net iets boven onderhoud eten. Jij bent (zoals ik zie op de foto) "skinny fat". Oogt dun, laag lichaamsgewicht en middel tot hoog vetpercentage. Als je op later, wanneer je gains heb gemaakt, nog steeds heb zou ik de dokter bezoeken.Zelf was ik toen ik begon bijna hetzelfde. Heel dun (denk 50-55 kilo) en hoog vetpercentage. Gewoon blijven trainen en goed eten.
                          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Dus nocerino ik moet gewoon op onderhoud eten of iets er boven dus gaan bulken en goed massa bouwen en zo zal het wel verdwijnen, maar mijn vetpercentage is ook maar rond de 12% is dat dan hoog?

Comment

12% lijkt me sterk. Maar dat is niet zo belangrijk denk ik. Niet gaan bulken, heb dat zelf ook gedaan ben toen in stappen naar 85 of meer gegaan maar wel vetmonstertje geworden. Gewoon rustig aan op onderhoud. Maar volgens mij hebben andere leden je dit al vertelt en helpt aldo je al bij voeding.
                              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ja, dat zeker ik ben nu bezig met zijn voedingschema, ik heb er wel wat resultaat bij behaald ,, tenminste ik ben nog meer vet verloren ik snap niet hoe dat kan maar oke, en 12% weet ik ook niet zeker heb het een paar keer laten meten en alles liet 12% zien , wat is jou gedachte dan hoeveel denk je dat ik heb?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X