Ik zou het 1,2,3 niet kunnen zeggen, en het is moeilijk te zien van een foto.
Onderbuik
Collapse
X
-
-
Originally posted by arturiano View PostVitaminen kan kloppen, maar vocht lucht hoe wil je dat in je maag krijgen dan? hoe komt het daar terecht, en overgevoeligheid van bepaalde voedingsproducten wat bedoel je daarmee?Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Originally posted by arturiano View PostJa day zou kunnen maar dan zou het wel.fijn zijn om te weten met welke voedsel dat gebeurt.naja ik moet er.mee doorgaanSkeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Originally posted by arturiano View PostZou het ook kunnen komen door.een.hongerbuik je pmde.mee een keer dat ik een hongersbuik had omdat ik veel te weinig at en misschien.wilt mn buik dat behouden omdat hij niet genoeg voedingsstoffen krijgt ofzoSkeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Zou als ik jou was lekker hard gaan trainen en op onderhoud of net iets boven onderhoud eten. Jij bent (zoals ik zie op de foto) "skinny fat". Oogt dun, laag lichaamsgewicht en middel tot hoog vetpercentage. Als je op later, wanneer je gains heb gemaakt, nog steeds heb zou ik de dokter bezoeken.Zelf was ik toen ik begon bijna hetzelfde. Heel dun (denk 50-55 kilo) en hoog vetpercentage. Gewoon blijven trainen en goed eten."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
12% lijkt me sterk. Maar dat is niet zo belangrijk denk ik. Niet gaan bulken, heb dat zelf ook gedaan ben toen in stappen naar 85 of meer gegaan maar wel vetmonstertje geworden. Gewoon rustig aan op onderhoud. Maar volgens mij hebben andere leden je dit al vertelt en helpt aldo je al bij voeding."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Ja, dat zeker ik ben nu bezig met zijn voedingschema, ik heb er wel wat resultaat bij behaald ,, tenminste ik ben nog meer vet verloren ik snap niet hoe dat kan maar oke, en 12% weet ik ook niet zeker heb het een paar keer laten meten en alles liet 12% zien , wat is jou gedachte dan hoeveel denk je dat ik heb?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment