Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Diegene die ik had konden slechts 3 schijven van 5 kilo per kant kwijt. Dus maximaal 32kg ! Heb jij dan misschien olympische ?
Grtz.. 100%
Kheb 4 dumbellstangen neej geen olympishe maar ik wil gewoon dan schijvvies van 10 kilo want die zijn er ook.Alleen niet van die belachelijke grote gewoon beetje dikker dan..
in alkmaar,daar heb ik ze ook vandaan.
in de winkelstraat vlak bij de v&d zit een camping/sport artikelen winkel waar je alle fitniss apparatuur vandaan kan halen.
in denhaag hebben we een echte fitness apparatuur handel zitten sinds kort als je nu onderhand nog nix hebt gevonden moet je maar een gil geven als ik er dan langs kom kan ik even kijken
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment