Snelheid spier opbouw

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Snelheid spier opbouw

Hallo ik doe 3x per week voetbal als er geen voetbal is doe ik 3x per week een andere sport, ik fitness ook 4dagen in de week ik eet heel gezond veel eiwitten en koolhydraten en heel weinig vet, kan ik dan evenzeer groeien ? Dit zal dan misschien wel wat langer duren, en ik heb liefst ook dat ik laag blijf in mijn vetpercentage ( ik heb nu wel 12 maar wil dat terwijl dat ik spieren wil opbouwen naar 8-9 brengen kan dit????)

Dan heb je aardig wat verbeterpunten op verschillende fronten
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by BeauSchevenels View Post
      Hallo ik doe 3x per week voetbal als er geen voetbal is doe ik 3x per week een andere sport, ik fitness ook 4dagen in de week ik eet heel gezond veel eiwitten en koolhydraten en heel weinig vet, kan ik dan evenzeer groeien ? Dit zal dan misschien wel wat langer duren, en ik heb liefst ook dat ik laag blijf in mijn vetpercentage ( ik heb nu wel 12 maar wil dat terwijl dat ik spieren wil opbouwen naar 8-9 brengen kan dit????)
      Hey ronaldo-look-a-like,
      Ik heb een vaag vermoeden dat je loopt te trollen.

68 posts en dan kom je met zo,n post.....mmmm
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman4 View Post
        Hey ronaldo-look-a-like,
        Ik heb een vaag vermoeden dat je loopt te trollen.

68 posts en dan kom je met zo,n post.....mmmm
        Ik denk dat het of iemand is die erg trots is dat hij/zij voetbalt en dat herhaaldelijk wilt delen zonder inhoudelijk whatsoever iets te doen met reacties in topics, of iemand die niet vooraan stond toen de hersens werden uitgedeeld
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
          Ik denk dat het of iemand is die erg trots is dat hij/zij voetbalt en dat herhaaldelijk wilt delen zonder inhoudelijk whatsoever iets te doen met reacties in topics, of iemand die niet vooraan stond toen de hersens werden uitgedeeld
          Ik denk beide!

Teveel koppen is slecht voor je heb ik gehoord.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman4 View Post
            ik denk beide!

Teveel koppen is slecht voor je heb ik gehoord.
            masterlijk

Comment

Topic nummer 24 van deze gozer over voetbal icm fitness.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ik wil een vetpercentage van 9 en zit nu ongeveer op 10,5 laatste twee blokjes komen tevoorschijn, zonder dat ik buikspieroefeningen doe wellicht dat ik het ietsie verkeerd inschat maar, k maak het wel goed met een zooi vloeibare amino zuren

Ik ga morgen starten met trainen, rustig met de benen..mijn tiet is nog niet helemaal genezen. Ik trek het niet meer, ik moet weer trainen..i m dying without

Comment

Originally posted by HDready View Post
                  Ik wil een vetpercentage van 9 en zit nu ongeveer op 10,5 laatste twee blokjes komen tevoorschijn, zonder dat ik buikspieroefeningen doe wellicht dat ik het ietsie verkeerd inschat maar, k maak het wel goed met een zooi vloeibare amino zuren

Ik ga morgen starten met trainen, rustig met de benen..mijn tiet is nog niet helemaal genezen. Ik trek het niet meer, ik moet weer trainen..i m dying without
                  succes pik
                  17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Voetballen is voor homo's!!
                    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...