Vanmiddag even door stad wat sportwinkels afgeweest maar niet echt gevonden wat ik zocht. Heb al anderhalve week ofzo last van m'n rechterpols na het trainen. Denk door verkeerde stand van pols bij dumbell werk, probeer er wel op te letten maar da's even niet belangrijk. Ook straks na barbell curls merkte ik een vervelend gevoel en nu ik op de bank zit en m'n pols beweegt voelt hij gewoon niet chill aan...
Op vorige sportschool trainde ik wel eens met een jongen die had een soort polsbandjes met een verlengd stuk dat zegmaar doorliep tot de helft van de hand zodat de pols als het ware geen 'knik' kan maken en altijd recht staat t.o.v. de onderarm. Die lijken me ideaal, maar kan ze niet in stad noch op het net vinden. Iemand die weet wat ik ongeveer bedoel en waar ik zoiets kan halen/bestellen?
Bvd
Op vorige sportschool trainde ik wel eens met een jongen die had een soort polsbandjes met een verlengd stuk dat zegmaar doorliep tot de helft van de hand zodat de pols als het ware geen 'knik' kan maken en altijd recht staat t.o.v. de onderarm. Die lijken me ideaal, maar kan ze niet in stad noch op het net vinden. Iemand die weet wat ik ongeveer bedoel en waar ik zoiets kan halen/bestellen?
Bvd
Comment