Heb de afgelopen 5 weken ook i.v.m. op vakantie gaan, zeer slecht gegeten(soms een dag bijna niets) en zo'n 1x in de week getraind. Ook is er te veel liter bier door dit lichaam gegaan deze zomer maanden. En toch maar 1% vet erbij en meer spiergroei, kreeg zelfs nog een compliment van iemand op de sportschool die ik al een tijd niet had gezien. Kijk ik weet dat rust spiergroei bevordert, maar zoals ik de afgelopen weken heb gedaan had dat theoretisch gezien toch iets aan spiermassa moeten inleveren. Iemand een idee? Ben trouwens wel weer volop aan het trainen en bulken hoor want van de lucht kan je niet leven he(snapt iedereen toch)
Slecht gegeten en weinig getraind. Toch spiergroei!
Collapse
X
-
Originally posted by Mariekepiek View Posthoe heb je dat gemeten?
Ben je niet droger geworden waardoor je meer lijnen ben gaan zien?The expert in anything was once a beginner..
Comment
-
Originally posted by MisterMn View PostDaar ben ik ook benieuwd naar! Dat kleine beetje wat je in 5 weken op kan bouwen lijkt mij toch niet te meten.
Ben je niet droger geworden waardoor je meer lijnen ben gaan zien?
Waarschijnlijk heb je wel spiermassa ingeleverd
De vetmeting zal waarschijnlijk ook niet kloppen.'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
-
Een gemakkelijke verklaring is dat je misschien elke keer tot falen ging, je alles 'leeg' getraind had en nu weer 'gevuld' bent?In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-