Heb de afgelopen 5 weken ook i.v.m. op vakantie gaan, zeer slecht gegeten(soms een dag bijna niets) en zo'n 1x in de week getraind. Ook is er te veel liter bier door dit lichaam gegaan deze zomer maanden. En toch maar 1% vet erbij en meer spiergroei, kreeg zelfs nog een compliment van iemand op de sportschool die ik al een tijd niet had gezien. Kijk ik weet dat rust spiergroei bevordert, maar zoals ik de afgelopen weken heb gedaan had dat theoretisch gezien toch iets aan spiermassa moeten inleveren. Iemand een idee? Ben trouwens wel weer volop aan het trainen en bulken hoor want van de lucht kan je niet leven he(snapt iedereen toch)
Slecht gegeten en weinig getraind. Toch spiergroei!
Collapse
X
-
Originally posted by Mariekepiek View Posthoe heb je dat gemeten?
Ben je niet droger geworden waardoor je meer lijnen ben gaan zien?The expert in anything was once a beginner..
Comment
-
Originally posted by MisterMn View PostDaar ben ik ook benieuwd naar! Dat kleine beetje wat je in 5 weken op kan bouwen lijkt mij toch niet te meten.
Ben je niet droger geworden waardoor je meer lijnen ben gaan zien?
Waarschijnlijk heb je wel spiermassa ingeleverd
De vetmeting zal waarschijnlijk ook niet kloppen.'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
-
Een gemakkelijke verklaring is dat je misschien elke keer tot falen ging, je alles 'leeg' getraind had en nu weer 'gevuld' bent?In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Michaesdorres## Keto Flow Gummies Reviews## Glucose syrup is a common component in lots of gummy dietary supplements, serving as a sweetener and thickening agent....
-
Kanaal: Events
7 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x (VPR)
- 105kg 2x
Deficit wide grip SL DL:
- 100kg 5x
- 100kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
3 dagen geleden -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
3 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
5 dagen geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
4 dagen geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-