Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Jammer dat het zo kort dag is !
Voor het weekend al weer van alles in de planning
Volgende x iets eerder als t kan Dexie ??
Zie gus zijn reactie, wou eerst oktober doen, maar dacht al van, veel bedrijven hebben 4 weken termijn qua vrijvragen etc, en ik ben zelf ook veel weg dan, waarschijnlijk nog een vakantie etc. Dus het is ruim 2 maanden van te voren haha.
Zie gus zijn reactie, wou eerst oktober doen, maar dacht al van, veel bedrijven hebben 4 weken termijn qua vrijvragen etc, en ik ben zelf ook veel weg dan, waarschijnlijk nog een vakantie etc. Dus het is ruim 2 maanden van te voren haha.
Dag maakt mij ook niks uit dus die laat ik lekker open
@ tails je bent toch niet bang geworden he
Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment