"Bodynet" meeting 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Neproadie View Post
    Heb je tonijnvreter wel afgezet? Of zit hij nog in je auto Bilo?
    Hahaha
    SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Originally posted by jobr View Post
      waar blijven de goede foto's van Tonijnvreter?
      Bahaha ja ze zijn vet kut maargoed, blame apple

Comment

• Dat kut menneke zat echt DE HELE TIJD te praten tegen deze oude man.

Dus die heb ik uit mijn auto gegooid boven de maas
        You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

• OT: hij heeft zn fotos al gepost...jullie lopen te slapen. 4 pages terug

Comment

• Originally posted by Bilo View Post
            OT: hij heeft zn fotos al gepost...jullie lopen te slapen. 4 pages terug
            dat waren twee foto's?

Comment

• Zat al terug te zoeken of ik de rest gemist had, maar waren er maar 2 gepost
              Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

• My bad

heb m even gebeld. Hij maild ze naar mij. ik gooi m op mijn beveiligde host en upload ze hier. Komt goed mannen

Comment

• Groepsfoto

De rest kan je hier vinden:
                  Guusd's's Library | Photobucket
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Reinier staat er goed op :P

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                      Groepsfoto

De rest kan je hier vinden:
                      Guusd's's Library | Photobucket
                      wat is er met die klote photobucket kwaliteit, upload even op imageshack aub

Comment

• Hoe komen die lelijke gasten toch aan zulke mooir vrouwen???? Wat een plaatjes.
                        Trainen vooral me kaken en toch naar de klote geholpen door kev en mvos, stiekem wel mijn twee voorbeelden.
                        Met trillende handjes naar de wok die nice was..ik heb mr in tegenstelling tot de rest wel gewoon geddragen en alleen 3bordjes vlees gehad, geen patat loempia's en al helemaal geen mousse...uhh naja klein beetje dan.
                        Paar goede fysieken gezien en vooral leik om weer nieuwe gezichten te zien..hoe kev en mvos, suus me sloopten met oefeningen net effe anders dan normaal schouders (maarten) borst (kev/suus) compleet naar de klote

Dyno ga ik dus inhuren, 100% zeker alleen al de passie over alles wat met eten te maken heeft..jij kan volgend mij de hele dag over voeding praten zonder dat het verveelt.

Voor mij was talal wel de verassing of iig ze armen focking nice.
                        Eindelijk im irl gezien daar was ik erg nieuwsgierig naar, is zowiezo wel leuk dat jr nu wat meer kan plaatsen.
                        Nocerino ook nice fysiek maar volgens mij zat hij daar ook gewoon chicks te hosselen want die was overal en nergens.
                        Joey de smurf net ze kanonskogels
                        Tonijn en bilo top dat jullie zijn gekomen.
                        Guus volgens mij gaan jij en bregje trouwen, weet niet wat het is maar volgens mij zijn jullie een 100% match
                        Maarten wens lisanne beterschap,
                        Thnx iedereen

Vergeet vast weer paar maar moet weer weg.

Comment

• @ groepsfoto: Ik was me aan het voorbereiden op de wok. Ik zat even mijn Aziatische blik te oefenen zie ik.
                          "Straight outta gym"

Comment

• Ik heb maar 5 borden vlees op en wat loempia's en mousse!
                            Last edited by jobr; 17-11-2013, 20:50.

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
                              Ik zie dat ik me al aan het voorbereiden was op de wok. Ik zat even mijn Aziatische blik te oefenen zie ik.
                              Aziatisch kijken was de enige manier om daar met die lui te communiceren, verstond echt geen zak van wat ze zeiden

@Jobr, ik krijg m maar niet geupload met imageshack, zal wel aan google chrome liggen
                              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Ik ben ook thuis gekomen.

Was een leuke dag en hoop dat iedereen genoten heeft!
                                Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X