Of gwn smoel houden en gaan hoppakee, dat zie je IM is true natty en een vd buffste in die hele toko daar.
"Bodynet" meeting 2
Collapse
X
-
Originally posted by Tonijnvreter View PostDoe gewoon een AS en non AS hoek.
Hou ik jr aan ruud net als iguana dus dat wordt nice volgende keer..wol jou wel eens onbeperkt zien eokkrn haha dir chinezen warrn er nu al ziek van...
Comment
-
Here we go again.
We gaan niets vergelijken. We gaan gewoon een beetje posen, van elkaar leren, lol maken. En als je wat te kankere hebt dan blijf je toch lekker thuis met je frikandelletje.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Het interesseert mij bijv. de neuk als ik naast "gebruikers" sta, want zo zie ik het niet in deze setting.
Bij een wedstrijd zou ik het misschien anders vinden, maar op een meet? Kom op zeg.
Ik sta daar naast bodybuilders. fitness fanaten. Samen poseren met lui die hetzelfde eten, trainen etc. What's not to love?"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostOf gwn smoel houden en gaan hoppakee, dat zie je IM is true natty en een vd buffste in die hele toko daar.
Onze groep heeft ook buffe lui erbij zitten, maar in die gym daar liepen ook flinke beesten hoor."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostHere we go again.
We gaan niets vergelijken. We gaan gewoon een beetje posen, van elkaar leren, lol maken. En als je wat te kankere hebt dan blijf je toch lekker thuis met je frikandelletje.
Waarom mag je het woord "gebruiken" nog niet laten vallen hier of mensen zijn over de zeik. Heb je wel gelezen wat ik schreef? We willen toch een forum dat open en eerlijk over AS doet en niks verbergt toch? Ik schrijf er toch niks negatiefs over??
Ik ben het het gewoon met ironmind eens....ik vond het gisteren heel leuk om met mensen te praten over dezelfde passie als die ik heb. En om te leren. En vond poses heel leuk. Maar mensen die AS gebruiken moeten ook beseffen dat ik met een 15jarig mannetje in de auto terug zat die denkt dat ie dit ook zo ff kan bereiken.
Ik heb de fysieken gezien die je naturel kan bereiken. En met hard werk, rust en goed eten kan je gigantisch veel bereiken. Maar mensen die gebruiken moeten niet net doen alsof ze dat niet doen. Dat is toch niks raars wat ik zeg?You can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Wat dan nog? Als 'botjes' (zoals ik :P) toch willen poseren naast een gebruiker, moeten ze dat op een meet vooral doen. Lijkt me vooral grappig eigenlijk. Groot contrast Het is toch allemaal voor de gein. En zolang het voor de gein is, moeten we de gebruikers niet van het poseren weerhouden.Ik doe een gok
Comment
-
woww that escalated quickly...
Ik vind dat tonijnvreter in dit geval zichzelf achter ze oor moet krabben betreft mensen die wel en niet gebruiken.Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostHere we go again.
We gaan niets vergelijken. We gaan gewoon een beetje posen, van elkaar leren, lol maken. En als je wat te kankere hebt dan blijf je toch lekker thuis met je frikandelletje.
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 minutes ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: