"Bodynet" meeting 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Of gwn smoel houden en gaan hoppakee, dat zie je IM is true natty en een vd buffste in die hele toko daar.

Comment

• Originally posted by Tonijnvreter View Post
      Doe gewoon een AS en non AS hoek.
      Dan stond ik dud alleen alle andere fysieken waren nattys.
      Hou ik jr aan ruud net als iguana dus dat wordt nice volgende keer..wol jou wel eens onbeperkt zien eokkrn haha dir chinezen warrn er nu al ziek van...

Comment

• Here we go again.

We gaan niets vergelijken. We gaan gewoon een beetje posen, van elkaar leren, lol maken. En als je wat te kankere hebt dan blijf je toch lekker thuis met je frikandelletje.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Amen!
          Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

• Het interesseert mij bijv. de neuk als ik naast "gebruikers" sta, want zo zie ik het niet in deze setting.

Bij een wedstrijd zou ik het misschien anders vinden, maar op een meet? Kom op zeg.

Ik sta daar naast bodybuilders. fitness fanaten. Samen poseren met lui die hetzelfde eten, trainen etc. What's not to love?
            "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Bilo View Post
              En ik zie er uit als 36
              En dat ben ik bijna

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                Of gwn smoel houden en gaan hoppakee, dat zie je IM is true natty en een vd buffste in die hele toko daar.
                Nou, nou. Dat viel ook zat mee hoor.

Onze groep heeft ook buffe lui erbij zitten, maar in die gym daar liepen ook flinke beesten hoor.
                "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                  Here we go again.

We gaan niets vergelijken. We gaan gewoon een beetje posen, van elkaar leren, lol maken. En als je wat te kankere hebt dan blijf je toch lekker thuis met je frikandelletje.
                  Sorry maar wat ik doe is toch niet kankeren neem ik aan?
                  Waarom mag je het woord "gebruiken" nog niet laten vallen hier of mensen zijn over de zeik. Heb je wel gelezen wat ik schreef? We willen toch een forum dat open en eerlijk over AS doet en niks verbergt toch? Ik schrijf er toch niks negatiefs over??

Ik ben het het gewoon met ironmind eens....ik vond het gisteren heel leuk om met mensen te praten over dezelfde passie als die ik heb. En om te leren. En vond poses heel leuk. Maar mensen die AS gebruiken moeten ook beseffen dat ik met een 15jarig mannetje in de auto terug zat die denkt dat ie dit ook zo ff kan bereiken.
                  Ik heb de fysieken gezien die je naturel kan bereiken. En met hard werk, rust en goed eten kan je gigantisch veel bereiken. Maar mensen die gebruiken moeten niet net doen alsof ze dat niet doen. Dat is toch niks raars wat ik zeg?
                  You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

• Bilo check mvos zijn fysiek..dat is dus naturel haalbaar..daar jan 99% vd as gebruikers niet tegen op.
                    Dus waarom een as verdeling...

Comment

• Er was er 1 die gebruikt. Heb jij dat wel gelezen? En die stond niet in het rijtje te poseren

Comment

• En zeker als je op je 15e begint/bezig bent met bodybuilding kan je inderdaad aardig ver komen!Ook zonder as.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Wat dan nog? Als 'botjes' (zoals ik :P) toch willen poseren naast een gebruiker, moeten ze dat op een meet vooral doen. Lijkt me vooral grappig eigenlijk. Groot contrast Het is toch allemaal voor de gein. En zolang het voor de gein is, moeten we de gebruikers niet van het poseren weerhouden.
                          Ik doe een gok

Comment

• woww that escalated quickly...

Ik vind dat tonijnvreter in dit geval zichzelf achter ze oor moet krabben betreft mensen die wel en niet gebruiken.
                            Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• Dafuq is hier gebeurd? Ziet er gezellig uit allemaal! Volgende keer probeer ik er bij te zijn.
                              Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                                Here we go again.

omg, niet fucken met frikandellen!

Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                                People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                                BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X