Iedereen doet waar die zich goed bij voelt. We doen het toch allemaal voor ons zelf?!
"Bodynet" meeting 2
Collapse
X
-
Originally posted by erjede View PostIk was er niet bij dus kan niet oordelen, maar nu ik kuur, is het voor mij persoonlijk allemaal een stuk 'zwaarder' dan toen ik nog niet gebruikte... Just my 2 cents. Ik ga het niet onder stoelen of banken steken dat ik gebruik, maar waarom is het vals spelen, wanneer niemand er onze knaken mee verdiend??
Ik heb wel echter een hekel aan mensen die zeggen dat ze niks gebruiken en toch gebruiken. Dat vind ik triest. Voor de rest moet iedereen het lekker zelf weten. En ik label niemand noch heb ik minder respect voor een fysiek dat met AS bereikt is. Sterker nog,..ik sluit het niet uit dat ik zelf nog ooit ga gebruiken. Maar ik ga er niet over liegen. Noch me zo fel en agressief opstellenYou can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Originally posted by east1977 View PostMaar die mensen waren er niet toch en als ze er wel waren en ze zeiden het wist je het nog steeds niet dus wat is het probleem
Waarom? vraag het aan hen
Ik heb er genoeg over gezegd nu. Ga lekker aan mn rijst met ranzige brocolli beginnenYou can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Originally posted by quibus View PostBilo check mvos zijn fysiek..dat is dus naturel haalbaar..daar jan 99% vd as gebruikers niet tegen op.
Dus waarom een as verdeling...
Ik heb niet mee geposeerd ,omdat ik daar niet zonder shirt in een gym wou staan waar wij te gast zijn.
Natuurlijk een persoonlijke keuze en degene die het wel deden hebben een leuke poseer sessie gehad.
super cool toch!
De meet was een succes ongeacht je "nivo" "ervaring" "fysiek"
Het enige wat mij interesseerd is de inzet die mensen hebben,dat stimuleerd mij meer dan wat dan ook.
Maw ,thanks voor de top dag!Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Geen smet op de meet Quibus. Meet was geweldig. En ik vond de poses leuk. Plus was gezellig. En Kevster heeft mij ook 1 en ander uitgelegd.
Kleine discussie moet toch kunnen af en toe?
Meet was super :-D
En ik was idd onder de indruk van Mvos fysiekYou can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Comment
-
btw ,sinds wanneer is jobr bijna net zo lang als ik ben?
Als ik hem nu kleine,kabouter,smurf noem zet ik alleen mezelf voor lulTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment