Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Magnificent heeft als toegevoegde waarde dat het zorgt voor snelle koolhydraten. Als je hier behoefte aan hebt kun je maltodextrose bij je creapure toevoegen.
1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg
beetje appels met peren vergelijken, als je het om de creatine doet creapure, maar magnificent bied veel meer zoals de aminozuren, vitamines & mineralen, en de genoemde koolhydraten. wat het een ideale post workout shake maakt, waarbij creapure slechts het creatine verhaal opvult
Creapure is enkel creatine. Magnificent is een allround post workout supp.
Als je twijfelt aan welke van deze 2 je moet nemen betekend dat waarsch dat er ook nog wat aan je voeding te spijkeren valt.
In dat geval is Magnificent een goeie keuze. Dit omdat het echt alle voeding geeft die je direct na je training wilt hebben.
1 van de weinige supps waarbij ik vaak hoor dat mensen er duidelijk verschil mee merken.
Edit: Ik zie nu pas dat dit topic jaar en dag oud is haha. Denk dat ie z'n potje al gekocht heeft of inmiddels al gestopt is met trainen en een andere hobby heeft
creapure is creatine duh ! in magnificent zit een heleboel toegevoegde stoffen waaronder veel dextrose !!!
een jaar geleden zou ik zeggen , koop die crea en voeg dit toe
nu zou ik zeggen : geen van beide ik zie niet echt voordelen in beide producten meer .
edit : zie nu ook pas dat dit oud is
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Comment