vetpercentage in de winter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vetpercentage in de winter

Nu de dagen allemaal wat kouder worden en de winter eraan komt, krijg je het natuurlijk wat sneller koud, ik dus ook.
    Hoe doen jullie dat hier nou in de winter, verhogen jullie in de winter jullie vetpercentage wat of probeer je het juist ongeveer op hetzelfde niveau te houden?
    You don't quit when you're tired.
    You quit when you're done.

Lekker verder cutten. Lekker boeie wat voor seizoen het is, gaat om me doelen.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ik doe normaal een winterslaap op de bodem van een vijver.

Bij mensen die bulken kan hun vetpercentage oplopen. In de winter boeit dat niet extreem veel omdat je toch niet gaat showen met je lijf. Maar ik ken niemand die zijn VP laat oplopen omdat hij het koud heeft...
      What matters in life is the courage, you bring to it.

Comment

Lichaam showen?? Knallen jullie alleen in de zomer ofzo.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Alsof je het warmer hebt als je veel vet hebt? hahaha, wanneer je op 50 procent staat misschien omdat je niet meer kan ademen ofzo
          Hard work, beats talent.

Comment

zorg voor een vet% waar je je prettig bij voelt.
            of het nou winter of zomer is... (kan zijn dat dit in de zomer anders is dan de winter ofcourse)
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ik heb het altijd al heet. Ik zal nooit bedoeld me vetpercentage daarvoor laten oplopen.

Dat ik vet aankom bij spiergain so be it, maar probeer vetgain verder zo veel mogelijk te vermijden. Ik zie het nut niet van >13% bf in.
              Last edited by Iron Mind; 06-10-2013, 11:59.
              "Straight outta gym"

Comment

Ik probeer zo min mogelijk vet te gainen en zo veel mogelijk spier maar ik weet wel zeker dat mijn vetpercentage onder de 13% gaat blijven
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by erjede View Post
                  Alsof je het warmer hebt als je veel vet hebt? hahaha, wanneer je op 50 procent staat misschien omdat je niet meer kan ademen ofzo
                  6 of 12 procent scheelt wel degelijk hoor, al is het alleen al omdat je zo weinig eet dat je het kouder hebt.

Comment

Ik probeer zomer of winter zo'n beetje hetzelfde te blijven. Als ik het koud heb trek ik wel n jas aan, dat scheelt ook n hoop gepiel met de voeding. En showen? Voor wat of wie? Ik doe het voor mezelf en niet voor de piepeltjes op straat. Als je wat hoger in je spiermassa komt heb je het ook niet zo snel koud meer, je spiermassa (bewegen) kost energie en die houd je ook makkelijker warm.

Comment

Quibus je zegt: al is het alleen omdat je zo weinig eet dat je het kouder hebt?
                      Dus als je weinig eet heb je het koud?

Want ik altijd echt koud ook al sterven mensen van de warmte :S

Comment

Originally posted by arturiano View Post
                        Quibus je zegt: al is het alleen omdat je zo weinig eet dat je het kouder hebt?
                        Dus als je weinig eet heb je het koud?

Want ik altijd echt koud ook al sterven mensen van de warmte :S
                        snap geen hol van wat je zegt maar effe simpel, als je eet wordt je vertering aan het werk gezet dat kost en levert energie en dus warmte.
                        ik heb het in de winter altijd sochtends koud en honger, al heb ik gegeten gaat het direct beter.

Comment

oow,, nou weet ik ook waarom ik echt altijd koud had voordat ik bulkte :S..
                          ik at dagelijks bijna niks 8 broodjes 1 fruit en klein beetje avond etenm met 7x sport in de week.. En ik had het altijd kou...

Comment

Als ik echt cut ril ik de hele dag als een rietje en niet van de clen

Comment

Onder de 20% blijven en schuiven maar KFC Winter Buckets

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X