Beginnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Dion079 View Post
    5 maal in de week is een beetje overdreven voor een beginner.
    Gewoon een full body workout doen 2 of 3 keer in de week (kijk wat je lichaam aankan).
    Dan kan je het over 8 weken wel gaan herzien of je meer wilt gaan.

Kan je uitleggen waarom je bijna niets meer kon ?
    Wat voor oefeningen heb je gedaan en hoezwaar ?
    Je moet namelijk niet gelijk je spieren gaan overbelasten dus met gewichten gaan 'gooien' laat je spieren en pezen hieraan wennen zodat ze mee kunnen groeien met het gewicht.
    Anders loop je straks met een blessure waardoor je helemaal geen progressie kan maken.
    was mijn rug aan het doen hoe het juist noemt weet ik niet maar moet een baar naar beneden trekken achter men rug en heb eerst 28 kg gdn 10 keer en dan 35 kg 10 keer en dan is het begonnen bij gelijk wat ik deed voelde mijn hoofd ligt gevoel van flauwvallen denk dat ik voor de eerste keer een beetje te veel heb gdn en dan gwn met bankdrukken 30 kg . maar door dat gevoel kon ik niet goed doortrainen . hoop dat je kan helpen om dat niet meer tegen te komen .

Comment

Rustig opbouwen is de key, niet teveel naar kg kijken en goed focussen op je uitvoering. Je wil niet weten hoe mijn lichaam ging shaken na de eerste trainingen. Wat al eerder is gezegt, eet goed dan kan je lichaam de trainingen beter aan!
      The expert in anything was once a beginner..

Comment

Originally posted by MisterMn View Post
        Rustig opbouwen is de key, niet teveel naar kg kijken en goed focussen op je uitvoering. Je wil niet weten hoe mijn lichaam ging shaken na de eerste trainingen. Wat al eerder is gezegt, eet goed dan kan je lichaam de trainingen beter aan!
        ik heb vroegen ook nog shake's gedronken zoals whey prooien en mega grow maar ik kreeg dat nie binnen is daar een truc voor ofzo ?

Comment

Originally posted by nicolasxamy View Post
          was mijn rug aan het doen hoe het juist noemt weet ik niet maar moet een baar naar beneden trekken achter men rug en heb eerst 28 kg gdn 10 keer en dan 35 kg 10 keer en dan is het begonnen bij gelijk wat ik deed voelde mijn hoofd ligt gevoel van flauwvallen denk dat ik voor de eerste keer een beetje te veel heb gdn en dan gwn met bankdrukken 30 kg . maar door dat gevoel kon ik niet goed doortrainen . hoop dat je kan helpen om dat niet meer tegen te komen .
          Ik vermoed dat jij je adem inhoud bij het kracht zetten?
          Niet doen, want ja dan word je licht in je hoofd en duizelig..
          Adem rustig uit bij kracht zetten en adem weer rustig in bij de retour beweging..

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
            Ik vermoed dat jij je adem inhoud bij het kracht zetten?
            Niet doen, want ja dan word je licht in je hoofd en duizelig..
            Adem rustig uit bij kracht zetten en adem weer rustig in bij de retour beweging..
            Ja dat klopt dat doe ik wel maar voor mij is het goed om al wheigt gainer te drinken en als get goed is wat kan ik doen want ik kan het nog al moeilijk opdrinken voel me dan misselijk enzo

Comment

Dan moet je die rotzooi niet drinken kerel.. De meeste weight gainers zitten bomvol met suikers, en zijn daarom ook veel te duur voor wat je krijgt.
              Neem na je training gewoon een whey eiwitje, dat vult snel je verloren eiwitten weer aan en drinkt n stuk makkelijker weg.

Nog beter doe je eraan als je een voeding schema maakt, en daar ook je whey in laat passen.
              Je kunt dat hier op de site doen met behulp van een exel sheet.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                Dan moet je die rotzooi niet drinken kerel.. De meeste weight gainers zitten bomvol met suikers, en zijn daarom ook veel te duur voor wat je krijgt.
                Neem na je training gewoon een whey eiwitje, dat vult snel je verloren eiwitten weer aan en drinkt n stuk makkelijker weg.

Nog beter doe je eraan als je een voeding schema maakt, en daar ook je whey in laat passen.
                Je kunt dat hier op de site doen met behulp van een exel sheet.
                Dan ga ik daar eens voor kijken nog een vraagje voor ik begon met trainen woog ik 70,9 heb me vndg gewogen en ik weeg nog 64.9 das toch nie normaal of wel ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X