Hoe het best droog te worden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe het best droog te worden

Ik probeerde altijd zo min mogelijk calorieën te eten maar dat blijkt slecht te zijn i.c.m. Spiergroei. Ik eet meer en inderdaad zie ik dat ik droger word. Iemand in de sportschool zei dat ik, als ik 3x per week minimaal 2 uur train, 14 boterhammen met kipfilet per dag moet eten. Is dat niet teveel?

Alvast bedankt,

Mike

Ik ben 15
    1.80 m
    70kg
    Train sinds maart vorig jaar (probeer altijd 3x per week maar gaat niet altijd met school)
    Last edited by Mikemuscle; 12-10-2013, 23:17.

Goed bezig dat je droger word! Qua voeding zou ik je een beetje meer gaan inlezen op dit forum bij het voedingsgedeelte want 14 boterhammen met kipfilet zou wel erg eentonig en onnodig zijn.
    Ieder lichaam is anders dus kijk eerst eens wat je onderhoud is en ga van daaruit verder bouwen!

je bent nog jong, gebruik die lege spons in je hoofd en ga veel lezen lezen lezen!
    The expert in anything was once a beginner..

Comment

Hey Mike,

Ik train ook sinds vorig jaar maart. Jammer dat je je niet goed ingelezen hebt anders had je al veel verder kunnen zijn dan nu. Lees de sticky topics hier eens rond over voeding. Ik zou niet meer naar dat gelul van de persoon in de sportschool luisteren. 2u is veel te lang trainen en 14 boterhammen met kipfilet is echt een kutschema. Ben benieuwd hoe belabberd die brofessor er uit ziet. Lees hier eens wat rond in de voedingssectie, dan kom je er wel uit denk ik.

groeten,
      Guus
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

je bent 15 geniet, lekker en correct trainen ! en zo rond het uur

Comment

Je moet gewoon gevarieerd eten, dus niet alleen boterhammen met kipfilet.
          You don't quit when you're tired.
          You quit when you're done.

Comment

Originally posted by Cinix View Post
            Je moet gewoon gevarieerd eten, dus niet alleen boterhammen met kipfilet.
            Lees jij de andere reacties of doe je maar wat op dit forum?
            The expert in anything was once a beginner..

Comment

Voor de kachel gaan zitten
              Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
              People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
              BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Droog worden.. Koolhydraten en vetten verlagen of stoppen vochtafdrijvende groentes thee soorten en fruiten fruiten en je gaat als een speer..!! Groetjes

Comment

Bedankt

Bedankt allemaal! Ik zal laten weten hoe het verder gaat!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X