Hoe cutten jullie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe cutten jullie?

ik wil alvast een bult informatie op gaan doen voor mijn volgende cut periode.
    mijn vraag aan jullie is : hoe cutten jullie?

ik heb zelf nog maar 1 x gecut, dat is toen een beetje uit de hand gelopen met 3 kwartier zware cardio per dag en een dikke 300+kcal onder mijn behoefte te zitten.
    ik was wel flink afgevallen in een korte periode maar ik weet wel zeker dat daar helaas veel spiermassa bij mij is gekomen omdat ik het overdreef.

de volgende x wil ik op onderhoud gaan eten en het nodige vet verbranden door middel van een goede cardio sessie achter de training aan. ( elke dag. )
    Train Insane Or Remain The Same.

Ofwel, je moet meer geduld hebben?
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

300 kcal onder je behoefte? Prima toch.

persoonlijk doe ik 4 keer kt en op 2 dagen cardio en 1 dag rust.

Lees dit topic eens goed door http://forum.bodynet.nl/afslanken/55...-afvallen.html

en dan moet je al een aardig eind op weg zijn.

En wat patriciaaa al zei heb gewoon geduld houd de standaard regel aan van +- 2 kg verlies per maand.
      Een doel zonder een plan is slechts een wens.

Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
        Ofwel, je moet meer geduld hebben?
        haha ja dat is 1 belangrijk punt waar ik flink aan moet werken!:P

Originally posted by Remons View Post
        300 kcal onder je behoefte? Prima toch.

persoonlijk doe ik 4 keer kt en op 2 dagen cardio en 1 dag rust.

Lees dit topic eens goed door http://forum.bodynet.nl/afslanken/55...-afvallen.html

en dan moet je al een aardig eind op weg zijn.

En wat patriciaaa al zei heb gewoon geduld houd de standaard regel aan van +- 2 kg verlies per maand.
        300kcal onder behoefte en 3 kwartier cardio per dag er bij is te veel van het goeie.
        zoals ik al zij ga ik nu op onderhoud eten en mijn nodige kcal verbranden door cardio toe te voegen.
        op deze manier hoop ik het meeste spiermassa vast te houden en miss zelfs spiermassa aan te maken.
        Train Insane Or Remain The Same.

Comment

Ik doe dit:

Dag 1: rust
          Dag 2: full body + HIIT
          Dag 3: rust
          Dag 4: 45 min rennen
          Dag 5: full body + HIIT
          Dag 6: rust

Dit is een schema waarbij ik gemiddeld 2,3 keer per week train, dus je ziet het goed, dag 7 ontbreekt; ik train 2 keer per 6 dagen.

Op de trainingsdagen eet ik op onderhoud. Dat is voor mij 2600 kcal, waarvan EKV: 170/345/60. De dag na de training eet ik 2000 kcal (-20% ongeveer), waarvan EKV 170/185/65 en op de dag erna (2e rustdag na training) eet ik tevens 2000 kcal waarvan EKV 170/145/85.

Ik minder de carbs na de trainingsdag geleidelijk omdat je deze na je training het hardst kunt gebruiken en daarna minder. Op de dag na de training eet ik mijn carbs vooral 's ochtends. Hiermee verbrand ik 0,5 kilo per week. Hopelijk heb je hier wat aan.

Comment

trisets supersets, high reps, vochtafdrijvende theesoorten groentes en fruiten cardio is echt een laaaaast resort... hoop dat je er wat aan hebt succes !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X