bench press gaat niet vooruit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

zou ik zeker doen maar ben steeds op oefening en dan kan je niks aan eten doen sorry hoor...
    Daar boven op de berg

Comment

en met 12 uur slaap in een week kom je ook niet super ver..
      Daar boven op de berg

Comment

neem ook nog max tonijntjes mee want wil tog wel eind van dit jaar 110 kilo bench doen maar denk dat je het verkeerd op vat man ik doe als aan eten maar lukt soms niet
        Daar boven op de berg

Comment

Originally posted by mohwhip View Post
          neem ook nog max tonijntjes mee want wil tog wel eind van dit jaar 110 kilo bench doen maar denk dat je het verkeerd op vat man ik doe als aan eten maar lukt soms niet
          en met 12 uur slaap in een week kom je ook niet super ver..
          zou ik zeker doen maar ben steeds op oefening en dan kan je niks aan eten doen sorry hoor...
          Probeer je je postcount op te krikken?
          Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

nee hoor dan zou je me de helen dag wel in troll topics vinden
            Daar boven op de berg

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
              Je bent verdorie in 4 maanden 3cm langer geworden? Lengte van 167 naar 170...

Ja nu begrijp ik je bezorgdheid n beetje, daar je met bench maar 5kg bent opgeschoten.

Maar aan de andere kant zie ik ook geen grote stap in je squat (15kg) of in je deadlift (10kg)

Nu is mijn vermoeden, dat jij niet voldoende eet. Je kunt jezelf natuurlijk wel het leplazeris trainen, maar er moet ook brandstof in de tank en zonder bouwstenen bouw je ook geen huis...

Wat ik nu zou doen?
              1) Ik zou het advies van Inferno eens opvolgen (5x5)------ Hij heeft het keurig onderbouwd zojuist.
              2) Ik zou toch ook maar eens in mn voeding gaan zoeken wat er misschien niet helemaal jofel is..
              foutje, het is van 169 naar 170. zit op mn mobiel dus dan typ ik wel eens wat fout.
              -Bench 8x45
              -squat 8x65
              -Deadlift 6x97,5

Comment

Ja ik ken het probleem van auto aanvullen ook.
                Maakt niets uit kerel kan gebeuren, het advies blijft hetzelfde.

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
                  Ja ik ken het probleem van auto aanvullen ook.
                  Maakt niets uit kerel kan gebeuren, het advies blijft hetzelfde.
                  ik heb besloten om te gaan beginnen met 5x5.
                  ga dinsdag even kijken wat mijn 5rm overal van is.
                  wat voeding betreft denk ik dat ik wel goed zit want ik maak overal vooruitgang op behalve bij de bench.
                  maar ik zal er morgen voor de zekerheid nog even naar kijken.
                  -Bench 8x45
                  -squat 8x65
                  -Deadlift 6x97,5

Comment

Triceps trainen compounds dips etc of trainingsprincipe aanpassen piramidebijv rustpauze sets ook een goeie maar dan met max gewicht succes

Comment

Originally posted by Deand View Post
                      ik heb besloten om te gaan beginnen met 5x5.
                      ga dinsdag even kijken wat mijn 5rm overal van is.
                      wat voeding betreft denk ik dat ik wel goed zit want ik maak overal vooruitgang op behalve bij de bench.
                      maar ik zal er morgen voor de zekerheid nog even naar kijken.
                      Jongens jongens, wat doen we allemaal lastig.
                      5kg op de bench en 10/15kg op de squat/deadlift.
                      Tja het had misschien sneller gemogen maar het is vooruitgang.
                      Als je hoofddoel niet sterker worden is moet je ook niet piepen.
                      Ook om na zo'n korte tijd trainen te zeggen dat de bench/borst achterblijft is natuurlijk onzin.
                      Ja je hebt spieren die sneller groeien/sterker wordenmaar dat is genetisch bepaald en zal j misschien wat harder moeten werken voor een volle/sterkere borst.

Oowhja niet lullig bedoeld maar je kan beter even je voeding posten, je denkt dat het goed is maar misschien valt er toch nog wat te verbeteren.

Succes!
                      Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                        Jongens jongens, wat doen we allemaal lastig.
                        5kg op de bench en 10/15kg op de squat/deadlift.
                        Tja het had misschien sneller gemogen maar het is vooruitgang.
                        Als je hoofddoel niet sterker worden is moet je ook niet piepen.
                        Ook om na zo'n korte tijd trainen te zeggen dat de bench/borst achterblijft is natuurlijk onzin.
                        Ja je hebt spieren die sneller groeien/sterker wordenmaar dat is genetisch bepaald en zal j misschien wat harder moeten werken voor een volle/sterkere borst.

Oowhja niet lullig bedoeld maar je kan beter even je voeding posten, je denkt dat het goed is maar misschien valt er toch nog wat te verbeteren.

Succes!
                        voeding zal ik vanavond even posten. overigens is het 15 op squat en 20 op deadlift.
                        mijn doel is inderdaad niet sterker worden. maar ik baal er vooral van dat ik geen verandering zie bij mijn borst
                        -Bench 8x45
                        -squat 8x65
                        -Deadlift 6x97,5

Comment

Originally posted by Deand View Post
                          voeding zal ik vanavond even posten. overigens is het 15 op squat en 20 op deadlift.
                          mijn doel is inderdaad niet sterker worden. maar ik baal er vooral van dat ik geen verandering zie bij mijn borst
                          Als je meer gewicht omhoog kunt duwen dan zal je ook verandering zien. Datis zeker in het begin zo. En het is zeker handig om zeker in het begin te focussen op kracht zodat je een goede basis hebt.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X