deload weekje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• deload weekje

Hee pappies en mammies,

Houden jullie wel eens een deload week? Zo ja, wat zijn jullie ervaringen? De afgelopen week heb ik veel last gehad van inkakkers de hele dag door. Tevens ben ik altijd abnormaal gemotiveerd(soms geobsedeerd) bezig. Ik merk dat die motivatie een beetje aan het minderen is. Volgens mij is het goed voor mij om effe een weekje te rusten?

niemand?

Comment

heb het zelf nog niet gedaan maar ik train ook nog niet op vaste dagen en nog niet zolang dus ik bekijk het meer van dag tot dag. Verder als jij denkt dat je een weekje rust kan gebruiken moet je dit zeker doen en is ook helemaal niet slecht. Je moet het ook leuk blijven vinden natuurlijk!

Comment

Deload weekje = chill, zou persoonlijk dan voor 80% training gaan op iets meer herhalingen (12-15) igg geen microtrauma kweken in je spieren. Met weekje deload kan je je lichaam 'deconditioneren' ofwel 'ontwennen' , je kan je spieren daarna weer makkelijk de prikkels geven om te groeien. Als je voeding op orde is of je je geen zorgen te maken over spierverlies

Comment

Als ik echt een week helemaal stop met trainen, moet ik dan net zoveel eten?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X