Spierpijn ??

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spierpijn ??

zat me af te vragen

ik ben sinds anderhalve maand mijn voeding naarbeneden aan het draaien en ook mijn eiwitten het geen wat mij opvalt is dat ik sinds 4 weken ongeveer echt super spierpijn heb bijv als ik op maandag mijn borst train heb ik er donderdag nog steeds wel een beetje pijn in.

staat dit in relatie tot mijn voeding??
    en / of is het omdat ik op een andere manier train sinds een maand of 2 ??
    Who's the Chef

Het zou kunnen komen omdat je minder eet, maar ik denk eerder dat het komt door je manier van trainen. Je spieren moeten weer wennen aan de andere belasting.

Dat je donderdag nog spierpijn hebt van maandag is toch niet zo vreemd   Ik had vorige week zondag nog spierpijn in mijn borst van dinsdag, ik had 3 oefeningen van 3 setjes en geen forced reps e.d. Er was een tijdje terug een poll op dbb waaruit naar voren kwam dat men het langst spierpijn heeft in borst.

Heb je in andere spiergroepen ook lang spierpijn?
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Denk ook dat het aan je training en je nieuwe oefeningen ligt....

R

Comment

Denk dat het de combinatie is.
        Borst had ik zelf ook altijd het langste spierpijn.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik heb nooit last van borstpijn......alleen toe nik de eerste 2 maanden trainde maar verder heb ik er nooit last in gehad..hoor

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Mei. 11 2005,16:58)]Ik heb nooit last van borstpijn......alleen toe nik de eerste 2 maanden trainde maar verder heb ik er nooit last in gehad..hoor  
            Heb je daar geen foto van dan?
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

ik heb ook nooit last van borst. enige waar ik echt spierpijn in kan hebben zijn me benen die kan ik nog dagen voelen maar de rest van lichaam is t zo kwijt.grts

Comment

Ik heb altijd 2 dagen goeie spierpijn na borst, helemaal toppie

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Mei. 11 2005,16:58)]Ik heb nooit last van borstpijn......alleen toe nik de eerste 2 maanden trainde maar verder heb ik er nooit last in gehad..hoor  
                  Dat is natuurlijk niet zo gek als je geen reet uitvoert op die sportschool van je.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (KeepItReal @ Mei. 11 2005,16:08)]Het zou kunnen komen omdat je minder eet, maar ik denk eerder dat het komt door je manier van trainen. Je spieren moeten weer wennen aan de andere belasting.

Dat je donderdag nog spierpijn hebt van maandag is toch niet zo vreemd   Ik had vorige week zondag nog spierpijn in mijn borst van dinsdag, ik had 3 oefeningen van 3 setjes en geen forced reps e.d. Er was een tijdje terug een poll op dbb waaruit naar voren kwam dat men het langst spierpijn heeft in borst.

Heb je in andere spiergroepen ook lang spierpijn?
                    vorge week had ik dinsdag benen getrain op een erg hoog nivo zat denk tegen de 95% van mijn max
                    en daar had ik maandag nog steeds een swaar gevoel in mijn benen van
                    Who's the Chef

Comment

Goed been, de spier een flink schocken kan voor nieuwe groei zorgen

Ik heb btw niet altijd 5 dagen spierpijn in borst. Meestal duurt de spierpijn bij elke spiergroep 2-3 dagen.
                      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ik in mijn borst bijna altijd 4 dagen
                        en mijn benen is weer heel verschillend
                        Who's the Chef

Comment

hallo, ben nieuw, eerste post.
                          maar ik wil toch ff iets kwijt.

Spierpijn is het gevolg van te weinig proteïne-inname.
                          Dus de vermindering van je voeding heeft als gevolg dat je spierpijn hebt. Je spieren hebben dat aantal proteïne nodig dat je ervoor innam. Als je dat vermindert hebben je spieren niet veel meer om te groeien. Als je meer proteïne inneemt zul je geen last meer hebben van spierpijn.

Maar je moet mij niet gelove hoor, want trouwens, wie zegt dat ik ervaring heb? hah probeer het gewoon eens. 't enige dat er kan gebeure is dat je spieren groter worde door dat ze meer proteïne krijgen. Mooi meegenome, niet?

Probeer maar  

Comment

Vind het wel wijs klinken eigenlijk en kan me er wel in vinden.

Ik heb namelijk nooit last van spierpijn en ik ga toch echt tot het uiterste....ik voel echt de dag erna wel wat ik getraind heb maar spierpijn heb ik niet.

Ik neem dan ook genoeg eiwitten tot me dus vind het helemaal niet gek klinken.

Comment

baco drinken is geen traine testo

Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X