In utrecht zijn er meer healthcenters man, je hebt All-In en dacht ik 1 andere, en thats it.
"Hardcore" sportscholen in de stad Utrecht
Collapse
X
-
Originally posted by frankey View PostWaar die meeting was is echt te veel spullen man.... Als je daar niet kan trainen ligt het aan jou
Originally posted by IJsBlok View PostAls je loopafstand wilt moet je denk rondje om je huis lopen.
Zelf nooit in utrecht getraind, kon helaas zondag niet.
Originally posted by Neproadie View PostSportpoint is volgens mij sport centrum Utrecht. Op de zonnebaan. Is meer maarssen dan Utrecht, is een basic fit. Waar east1977 en ik trainen
Originally posted by Dexie View PostIn utrecht zijn er meer healthcenters man, je hebt All-In en dacht ik 1 andere, en thats it.
Oke, dikke kans dat het dan toch die all-in gaat worden uiteindelijk."Straight outta gym"
Comment
-
Je hebt een paar newstyle vestigingen in utrecht en maarssen maar de naam Welness en Health komt er ook in voor dus ik denk niks voor jou. Als ik de mogelijkheid zou hebben zou ik ook liever bij de gym trainen waar we afgelopen zondag zijn geweest.Goed gejat is het halve werk!
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View Post
Oke, en is dat wat trainen bij een basic fit?Goed gejat is het halve werk!
Comment
-
Originally posted by east1977 View PostJe hebt een paar newstyle vestigingen in utrecht en maarssen maar de naam Welness en Health komt er ook in voor dus ik denk niks voor jou. Als ik de mogelijkheid zou hebben zou ik ook liever bij de gym trainen waar we afgelopen zondag zijn geweest.
Ikzelf heb mijn eerste jaren qua krachttraining en tot op heden in health center achtige sportscholen getraind, maar ik zoek het "hogerop" als ik op kamers ga.
Thanks voor de info allemaal btw."Straight outta gym"
Comment
-
je zou eventueel de newstyle kunnen proberen op de ambachtsweg.
daar hebben ze nog wel een fatsoenlijk deel ingericht voor krachttraining.
'Hier vindt u de apparatuur van grote namen als LifeFitness, TechnoGym, Hammerstrenght, Panatta en Matrix. Er ligt dertig meter aan dumbells die oplopen tot 60 kilo en gewichtschijven van totaal 7000 kilo. Deze ruimte is geschikt voor kracht- en topsport, powerlifting en nog veel meer.'Winners are not those who never fail, but those who never quit!
Comment
-
Loopafstand zou ideaal zijn, maar dat is natuurlijk geen vereiste. Ik wil alleen niet uren onder weg moeten zijn om te sporten. Laat ik het dan zo stellen.
Ik wil voor mezelf gewoon ongeveer weten waar "goede" gyms zitten, zodat ik daar rekening mee zou kunnen houden als ik een locatie ga uitzoeken waar ik wil/kan gaan wonen zeg maar."Straight outta gym"
Comment
-
voordeel met die newstyle is dat er meerdere in utrecht zitten en je dus overal terecht kan.
Alleen voor de 'fatsoenlijke' spullen zal je dus naar de ambachtsweg moeten en dat is dan weer zo'n beetje in maarssen. Stopt wel een bus voor de deur die er vanuit utrecht (centraal) 15 minuten ongeveer over doet.
maar hangt dus inderdaad een beetje af van waar je in utrecht gaat wonen tegen die tijd.Winners are not those who never fail, but those who never quit!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment