Train Insaiyan T-backs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Train Insaiyan T-backs

Beste bodybuilders

Mijn vriend en ik bieden al een klein halfjaar singlets aan maar sinds kort hebben we een nieuwe manier van printen en kunnen we alles op een witte/gouden/rode/oranje t-back printen

Wij gaan nu een aantal dragonball z prints produceren, onze vraag is wat zie jij graag op een singlet?

Tekst? Of afbeeldingen zoals train insaiyan?
    Bodybuilding tanktops vanaf €13,-
    doyouevenhoist.com

Deze shirtjes zijn fucking sick! Voor hoeveel gaan jullie ze aanbieden en zijn ze kwalitatief goed? Niet dat je ze naar 1x wassen weg kunt gooien.
    Ik was van plan binnekort 1tje via doyoueven.com te bestellen. maar als jullie ze goedkoper aanbieden en als ze moeilijk te onderscheiden zijn van de orginele van doyoueven.com koop ik ze bij jullie!

Jullie mogen mij ook best sponsoren met een shirtje, goeie investering:P! Dan zal ik iedereen vertellen over jullie bedrijfje!

Comment

Dat is zeker een goed idee. Haha laatst juist weer wat over dragon ball z gehoord, echt vet man.
      Benieuwd hoe de rest eruit komt te zien, draag nooit singlets maar wil hier misschien wel een uitzondering voor maken. Mits het niet te duur is natuurlijk.

Comment

Hey Jimmy, deze zijn geprint op een lightweight polyester t-back, inkt is gemengd met de stof.
        doyoueven heeft tanktops van katoen.
        Wij bieden deze singlet aan voor €21,95.
        doyouevenhoist.com

Comment

Originally posted by NickP View Post
          Dat is zeker een goed idee. Haha laatst juist weer wat over dragon ball z gehoord, echt vet man.
          Benieuwd hoe de rest eruit komt te zien, draag nooit singlets maar wil hier misschien wel een uitzondering voor maken. Mits het niet te duur is natuurlijk.

Top ik ben zelf begonnen met liften door dragonball
          Deze singlets zijn ook nipple-slip free en hangen niet zo laag als andere singlets. Wel heeft deze een open rug/ T-back en stof is echt fijn.
          doyouevenhoist.com

Comment

Originally posted by Uwot View Post
            Hey Jimmy, deze zijn geprint op een lightweight polyester t-back, inkt is gemengd met de stof.
            doyoueven heeft tanktops van katoen.
            Wij bieden deze singlet aan voor €21,95.
            Ik ga er binnekort 1tje halen ! (Kan je ook voor een eigen tekst kiezen? En hoeveel gaat dit extra kosten)

Comment

super! eigen tekst kanmaar wordt helaas veelste duur, durft het bedrag niet eens te plaatsen.

Maar mocht die in smaak vallen bij meerdere mensen kan ik wel even kijken voor je
              doyouevenhoist.com

Comment

dit vind ik wel kinky op een shirt

You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Vegeta!

Comment

@mascotte denk dat Chris Jones me op komt zoeken en me klappen geeft als ik die ga printen

Vegeta staat op de planning en komt iets later dan Gohan. Broly staat ook op de planning.

Vroeg me meer af of er interesse is in teksten zoals tren hard eat clen, Trenbolone cocacola for big boys, Tren&Creatine etc.
                    doyouevenhoist.com

Comment

U mirin?

Comment

Originally posted by Uwot View Post
                        @mascotte denk dat Chris Jones me op komt zoeken en me klappen geeft als ik die ga printen

Vegeta staat op de planning en komt iets later dan Gohan. Broly staat ook op de planning.

Vroeg me meer af of er interesse is in teksten zoals tren hard eat clen, Trenbolone cocacola for big boys, Tren&Creatine etc.
                        Amino's before hoes heb ik zelf ooit eens gezien op zo'n site, als je die doet koop ik hem sowieso hahaha

Comment

Get shredded or die mirin

Comment

Haha top! Ik ga er wat mee doen, thx guys
                            doyouevenhoist.com

Comment

of iets met een posende gorilla .

heb je zoiets vergelijkbaar wat chris jones heeft . vrouwen op de knieen , posende man .
                              You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X