Te dun

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te dun

Hey,

Ik ben Max, een jongen van 15 jaar en ik ben al heel mijn leven lang te dun. Ik heb een snelle stofwisseling, wat inhoud dat ik zoveel kan eten als ik wil zonder aan te komen. Dit maakt het voor mij praktisch gezien onmogelijk om aan te komen/breder te worden.

Nu las ik op forums dat fitness en training een goed alternatief is om breder te worden, maar ik heb hier totaal geen ervaring mee.

Ik zou graag aan fitness/thuistraining willen beginnen en vroeg mij af wat hier de beste oefeningen voor zijn.

Ik hoor het graag van jullie
    (tips zijn altijd welkom)

Mvg

Originally posted by Max98 View Post
    Hey,

Ik ben Max, een jongen van 15 jaar en ik ben al heel mijn leven lang te dun. Ik heb een snelle stofwisseling, wat inhoud dat ik zoveel kan eten als ik wil zonder aan te komen. Dit maakt het voor mij praktisch gezien onmogelijk om aan te komen/breder te worden.

Nu las ik op forums dat fitness en training een goed alternatief is om breder te worden, maar ik heb hier totaal geen ervaring mee.

Ik zou graag aan fitness/thuistraining willen beginnen en vroeg mij af wat hier de beste oefeningen voor zijn.

Mvg
    Wat inhoud dat ik zoveel kan eten als ik wil zonder aan te komen?
    Onmogelijk om aan te komen?

Dus jij zegt eigenlijk dat het onmogelijk is om aan te komen, maar door fitness wordt je wel breder?

Ik raad je aan om de stickies door te nemen.

Allereerst, zolang je genoeg eet kom ik aan. Het probleem is dat mensen denken dat ze veel eten terwijl ze te weinig eten. Door middel van je lengte, gewicht, leeftijd, vetpercentage enzv kun je jouw behoefte berekenen. Stel jouw behoefte is 3000 kcal. Dan dien jij meer dan 3000kcal per dag te eten om aan te komen.
    Het geen dat jij moet doen is een voedingsschema maken. Door middel van een voedingsschema kun je precies uitrekenen hoeveel kcal je binnen krijgt. Hierdoor weet je zeker dat je genoeg eet en weet je zeker dat je aankomt. Als je dit in combinatie met fitness doet kun je inderdaad breder en gespierder worden. Nogmaals, lees de stickies door en probeer meer informatie op te doen.

Succes max!

Comment

Meer eten.
      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Iedereen kan aankomen. Zoals Rickbeen al zegt, meer en meer eten. Misschien kan iemand je een link sturen van de voedingsschema via Excel. Calculeer dan eens hoeveel je eet. Waarschijnlijk niet meer dan 3000 kcal per dag wat de meesten al super veel vinden van zich zelf. Terwijl dat niet zo is.

Jessica.

Comment

De meeste mensen overschatten zichzelf als het om 'veel' eten gaat. Als ze op gaan schrijven wat ze eten, blijkt dat allemaal tegen te vallen. Ik raad je dan ook aan om eens een lijstje te maken van wat je allemaal eet op een dag.
          Daarnaast zou ik de stickies eens doorlezen, te beginnen met deze: http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html. Als je die door hebt gelezen, kun je een voedingsschema maken en dan zul je aankomen
          Ik doe een gok

Comment

Fitness een alternatief? werkt iets nog beter dan :P..

Nee maar serieus; In het begin is het moeilijk je weet vrijwel niks nog enzo, ga gewoon na de sportschool kijk wat andere doen probeer dat zelf uit vraag of een trainer van de sportschool of hij een schema'tje wilt maken en de rest komt vanzelf

Comment

Hey,

Mvg
              Onzin! Je eet gewoon te weinig Veel eten is relatief, dus wat voor jou veel kan zijn is voor een ander niets. Denk je dat je veel eet en kom je niet aan? EET MEER! Maak een schatting van je behoefte en ga hier boven zitten, kom je niet aan dan verhoog je.. and so on.. En ga lekker naar de gym toe!

Comment

Idd meer eten! Vul hier http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html eens in wat je eet op een dag.

Comment

and he's gone..

Comment

Jup. Hij zal blijkbaar nooit Alpha worden xD

Comment

Hey,

Mvg
                      Duhh, dat dacht ik ook toen ik 19 was en nog n bonenstaak.
                      Op het moment dat je echt goed gaat eten (producten met waarde) dan zal je zelf zien dat het nonsens is.
                      Idereen kan flinker worden en het lichaam van een bbr verkrijgen.
                      Maar het gaat natuurlijk niet vanzelf.

Comment

Originally posted by xylometazoline View Post
                        Jup. Hij zal blijkbaar nooit Alpha worden xD
                        Een Alpha wordt Alpha geboren, een alpha kun je niet worden..
                        There are no pacts between lions and men!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X