Basic Fit Meppel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Basic Fit Meppel

Goedenavond leden,

Ik train de laatste tijd veel op machines en wil heel graag leren squaten en andere wat lastigere oefeningen. Alleen hier komt natuurlijk wel wat techniek bij kijken. Dus ik vroeg me af of hier misschien op het forum iemand zit die bij Basic Fit Meppel traint en me is zou kunnen helpen .

Originally posted by tik_tok View Post
    Goedenavond leden,

Ik train de laatste tijd veel op machines en wil heel graag leren squaten en andere wat lastigere oefeningen. Alleen hier komt natuurlijk wel wat techniek bij kijken. Dus ik vroeg me af of hier misschien op het forum iemand zit die bij Basic Fit Meppel traint en me is zou kunnen helpen .
    Goed plan om met losse gewichten te gaan trainen! Gewoon even filmen hoe je het doet en het hier op het forum posten is ook een optie

Comment

Originally posted by godisadj View Post
      Goed plan om met losse gewichten te gaan trainen! Gewoon even filmen hoe je het doet en het hier op het forum posten is ook een optie
      Ja thanks! Dat kreeg ik ook van Dyno te horen en dat ga ik ook doen alleen dacht als er iemand bij dezelfde gym traint die ook op dit forum zit is het mooi meegenomen natuurlijk

Comment

Heel offtopic. maar dicht bij de gemeente haven in Meppel zit ook een sportschool, met tennisbanen enzo, net een spookslot :O

Was op vakantie met de boot, wou trainen, was niemand maar de deur was wel open, wel funny. Is die 24/7 open ofzo dat er niemand is?

Comment

Originally posted by Dexie View Post
          Heel offtopic. maar dicht bij de gemeente haven in Meppel zit ook een sportschool, met tennisbanen enzo, net een spookslot :O

Was op vakantie met de boot, wou trainen, was niemand maar de deur was wel open, wel funny. Is die 24/7 open ofzo dat er niemand is?
          Ik denk dat ik weet over welke je het hebt. Zat daar ook zon sauna bij etc?
          Nog wel wezen trainen omdat er niemand was? :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X