Ik was aan het denken dit schema te gaan volgen. Alleen is het zo dat ik zo/ma en do/vrij train is dit wel te doen met rust? En kan ik al beginnen met dit schema nu ik nog de laatste paar weken aan het cutten ben of is het beter om te wachten tot ik weer ga bulken?
Bijna klaar met cutten nu weer bulken!
Collapse
X
-
Dat is geen goed schema. Overdreven ingewikkeld en de volgorde van de oefeningen laat te wensen over. Kijk maar naar het rug gedeelte. En er is notabene een dag waarop jij je billetjes traint!I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Billetjes was ik trouwens niet van plan te doen haha. Hou zou jij het indelen dan als ik vragen mag? aangezien ik eens wou proberen de spieren 2 maal per week te pakken.
ik zou trouwens wel wat oefeningen vervangen aangezien ik thuis sport daar wel een hoop heb maar niet alles heb een preacher curl bankje en bankje met rek - ez curl stang(of hoe die ook heet haha)gewoone bechpress stang - dumbels en gewichten tot 100 kilo enz - turn ringen.
is het wel mogelijk om.
borst - biceps - triceps - boven benenen.
Rug - buik - kuiten - Schouders.
En dat te herhalen?
En dan hoeveel sets en herhalingen?
En hoeveel compound en isolatie oefeningen per spiergroep?
Bedankt alvast voor alle hulp!Last edited by weslleyy; 07-01-2014, 16:04.Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Comment
-
Ik zou gewoon deze doen: http://forum.bodynet.nl/trainingssch...ngsschema.html
Ik vond het een fijn schemaIk doe een gok
Comment
-
Veel goede dingen gelezen over het LB/UB Massa Trainingsschema. IK ga het zeker weten proberen!Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Comment
-
Originally posted by weslleyy View PostNiemand een mening erover dat is voor het eerst hier op het forum haha
Kijk alsjeblieft nooit meer op fitness-Island,daar staat zoveel onzin op.
Ub/lb is inderdaad goed.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Hallo Rainman, ik dacht al het bleef zo lang stil hier haha.
Dat had ik al begrepen en zal er nooit meer op kijken Kk ga nu rustig naar de 3100 cal toe werken met het eet schema dat ik poste op de vorige pagina. het Ub/lb schema volgen alleen ga ik hier denk ik wel nog incline flys een dag aan toevoegen aangezien de borst wat achter loopt!.Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Comment
-
Nog een vraag van men broertje:
Hij is begonnen met bulken en komt in de eerste week 2 kilo aan hij vraagt of dit te veel is en zou jullie mening daar graag over horen. We gaan samen dit trainings- schema oppakken.
Hij heeft een bf van 10 % gemeten met huidplooi meting!
Groetjes en bedank jeremyMotivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Comment
-
Originally posted by weslleyy View PostNog een vraag van men broertje:
Hij is begonnen met bulken en komt in de eerste week 2 kilo aan hij vraagt of dit te veel is en zou jullie mening daar graag over horen. We gaan samen dit trainings- schema oppakken.
Groetjes en bedank jeremyI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by weslleyy View PostNog een vraag van men broertje:
Groetjes en bedank jeremy
Dat woord wordt te pas en te onpas gebruikt maar is dan redelijk nietszeggend..
Gewoon een goed voedingsschema maken en dan 300/500 kcal boven onderhhoud gaan eten.
Lees de stickies eens op je gemak door, dan ben je veel wijzer.
En +2 kg in een week is niet goed en waarschijnlijk (bijna)allemaal vocht.Last edited by rain; 08-01-2014, 12:16.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
We hebben beide een voedingsschema gemaakt en gaan daar tussen de de 300/500 kcal boven zitten(dacht dat dat bulken was?). Gaan het ub/lb schema gebruiken op aanraden van hier het eetschema was ook prima toch?
Oke dan moet hij dus iets lager in de kcal gaan zitten!Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Comment
-
Hij heeft ook zijn behoefte uitgerekend neem ik aan?
Dat is leuk om mee te beginnen,maar dat wil niet zeggen dat dat zijn daadwerkelijke onderhoud ook is,dat merk je pas in de praktijk.
Dan moet je het eventueel bijstellen naar boven of onder.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Ja natuurlijk!
Nee dat snap ik daarom ook de vraag of dit dus teveel was zodat hij het verder kan bijstellen. Ik heb wel eens gelezen kilo per week beetje als richtlijn te gebruiken? uiteraard meten is weten van zowel omvang als vetpercentage?
Bedankt voor de hulp rainman!Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door ersatzakkusIn der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...2 dagen geleden
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
5 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
6 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse