Je moet er ook eigenlijk gewoon bij zijn..gezellig met je maatjes en dan vrienden op het podium kunnen aanmoedigen enzo..is gelijk heel anders... Om dan vervolgens met de posedown de longen uit je lijf te schreeuwen
Wk bodybuilding op tv
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
nou was voor mij de eerste keer dat ik zo'n wedstrijd zag en vond het niet slaap verwekkend hoor, ik vond het juist leuk om te kijken of ik gelijk had wie er zou winnen. in het echt een wedstrijd zien lijkt me ook hartstikke leuk.
@testo en dragonlady
wacht maar tot ik er een keer bij ben, ik kom wel boven jullie uit, neem gewoon mijn megafoon mee en een toeterSponsored by:
Inshapesupplements
Comment
-
Heb het ook gezien. Vond al die gasten er goed uit zien. Ze waren dan wel niet zo kollosaal als de pro's maar ze waren wel superdroog en zagen er echt top uit.
In die klasse boven de 90 kg. zaten echt wat beren zeg!Shitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (corina @ Mei. 24 2005,11:31)]@testo en dragonlady
wacht maar tot ik er een keer bij ben, ik kom wel boven jullie uit, neem gewoon mijn megafoon mee en een toeter Â
Ben benieuwd wanneer je er een keer bij bent dan.
Comment
-
Nou Corina je moet van goede huize komen wil je Testo kunnen overschreeuwen.. We stonden achter de schermen toen Duke op moest en hoorde hem daar vanaf het balkon gillen en schreeuwen..de mensen achter lagen helemaal dubbel..Jolanda Beuving kwam nog lachend aan Duke vragen wat die gestoorde gozer nou ook alweer riep..lol
You! Out Of The Gene Pool - Now!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment