tavi castro fotoshoped niet alleen zichzelf

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tavi castro fotoshoped niet alleen zichzelf

Ik had ook al een stuk gelezen via facebook gister.
    Maar de tavi castro. Shopped zijn eigen en een ander zijn fysiek gewoon to the max.
    Tavi Castro scammed collega's - DutchBodybuilding.com forum
    Make it happen, shock everyone!

Daar was ook al een topic over, van iemand die speciaal een account gemaakt heeft hier om dit even te kunnen vertellen: http://forum.bodynet.nl/alles-over-p...r-beneden.html

Belachelijk inderdaad, maar even op de facebookpagina van ruben baars gekeken en hij is puur natuur zoals hij zelf zegt hahahaa.

Comment

Nou maakt die zeikerd al overal een topic aan, ga jij die topc nog effe opnieuw aanmaken, gasten zijn allemaal huilie huilie babys zeg.
      laat ze lekker fotosoepen, alleen debielen trappen daar in, wie de fuck zijn die gasten uberhaupt, true naturells en ik stopte met lezen op zijn fb.

Comment

Dus wat ik eruit begrijp is dat die Tavi andere gasten kleiner maakt, en zichzelf groter maakt? Damn ben je al 24/7 alleen maar met jezelf bezig, en dan heb je alsnog een minderwaardigheidscomplex. Best wel sneu eigenlijk.
        Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Ik kan het topic aanraden Die Ertunc trollt hem hard :')
          Ik doe een gok

Comment

Ben wel blij GIP dat al jouw foto's niet geshopped of een filter hebben.

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

hehehe

Comment

Zit dit net ff allemaal te lezen,maar dat je andere bewust kleiner shopped om er zelf beter van te wordn is erg sneu.
                101% van alle reclame / promo foto's zijn geshopped en bijna alle "gewone" gym foto's hebben een filter.

Voor mezelf heb ik de orginele om mijn vooruitgang te zien,maar wat "leuke" gym pics die op instagram e.d. staan voorzie ik ook van een filter zodat er een wat coolere sfeer inzit.

Jezelf dikker biceps,aders e.d. geven is gewoon sneu

Lekker voor zijn "image" - wist een week geleden niet een wie hij en jaco de B. waren!
                Last edited by Mvos; 15-01-2014, 15:31.

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                  Zit dit net ff allemaal te lezen,maar dat je andere bewust kleiner shopped om erzelf beter van te wordn is erg sneu.
                  101% van alle reclame / promo foto's zijn geshopped en bijna alle "gewone" gym foto's hebben een filter.

Voor mezelf heb ik de org. om mjn vooruitgang te zien,maar wat "leuke" gym pics die op instagram e.d. Staan voorzie ik ook van een filter zodat er een wat coolere sfeer inzit.
                  ik vond je fysiek in rl ook behoorlijk tegenvallen

Comment

Originally posted by quibus View Post
                    ik vond je fysiek in rl ook behoorlijk tegenvallen
                    Haha,true - ecto 4 life biatch!

Comment

Je kunt zeggen wat je wil, maar als ik zo naar vosje zn rug kijk geloof ik niet dat het tegen kan vallen in rl.
                      Ik ben n zeeman en heb op vliegdekschepen vliegtuigen gezien met minder vleugels dan hij whaaahahaha.

Comment

Hahaha die vergeet mvos nooit meer hah

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
                          Je kunt zeggen wat je wil, maar als ik zo naar vosje zn rug kijk geloof ik niet dat het tegen kan vallen in rl.
                          Ik ben n zeeman en heb op vliegdekschepen vliegtuigen gezien met minder vleugels dan hij whaaahahaha.
                          ik mag hopen dat je mijn post niet serieus nam he?

Comment

Haha,ik weet dat Q. uit pure afgunst en verbazing reageerd!
                            De volgende training mag ik weer opwarmen met zijn max

@knul - en laat die foto nu net geen filter hebben

Comment

Originally posted by quibus View Post
                              ik mag hopen dat je mijn post niet serieus nam he?
                              Ik ken je al n poosje zeker

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X