Aders

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aders

Ik zie bij mezelf dat er op steeds meer plaatsen adertje's te zien zijn, weet iemand hoe dat kan? Eerst zag je aleen een goeie ader op me armen, nu zit me trap ook vol en me schouder, borst kom ook steeds meer ook als ik niet aan trainen ben of het aanspan. Heeft dit te make met je doorbloeding en kan het ook aan je vetpercentage ligge? Iemand bij mij op de sportschool heeft best veel massa en daar zie je niet echt veel ookal is hij aan t trainen, bij mij als ik bezig ben en in de spiegel kijk zie je al me aders lopen..

Vroeg het me ff af, iemand die het weet    

Grt R

Heeft wel wat met bf te maken maar vooral met hoe diep je aders onnder je huid liggen. Bij de één liggen ze er net onder en bij de ander veel dieper.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Oke thx maar hoe kan het dan dat ik er nu steeds meer van zie, en eerst niets? Hoe kan het dat door te trainen een blijvend effect van die adertje's zichbaar is....??

Grt R

Comment

Voor een deel genetisch bepaald. Als je droog bent zul je ook meer aders zien.

Tijdens het trainen zijn ze het duidelijkst te zien.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

door training krijg je ook aanpassingen betreffende capillairen (kleine bloedvaten).

maar ik vind het knap als je dit met blote oog kunt zien, dus ik denk dat het komt omdat je droger bent geworden

Comment

het zal waarschijnlijk komen door dat je bf lager is/wordt
            Who's the Chef

Comment

Lijkt me ook vrij logisch natuurlijk.

Comment

klopt komt door laag bf bij mij ga je ze ook al zien.
                Sponsored by:
                Inshapesupplements

Comment

mss valt het nu je erop bent gaan letten pas op.

Comment

Welnee man,ik let me hele leven al op mn aders alleen had ik ze nooit!

Ja,een vrij dikke dan...

Komt natuurlijk alleen maar omdat je BF lager wordt want als je dikker wordt krijg je echt geen aders erbij hoor.

Genetica heeft er weinig mee te maken lijkt me want elk mens heeft dezelfde aders nodig om je bloed te transporteren dus iedereen heeft ze.

Ik ben ook een genetisch misbaksel maar ga ze nu toch echt op de vreemdste plaatsen zien.

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Testo @ Mei. 24 2005,02:10)]Ik ben ook een genetisch misbaksel
                      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

@testo

dan ben je waarschijnlijk al aardig droog dan, op hoeveel staat je bf nu?
                        Sponsored by:
                        Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Testo @ Mei. 24 2005,02:10)]Genetica heeft er weinig mee te maken lijkt me want elk mens heeft dezelfde aders nodig om je bloed te transporteren dus iedereen heeft ze.
                          Toch heeft het er wel degelijk mee te maken hoor Testo...  
                          Uiteraard heeft iedereen die aders wel maar bij de één liggen ze gewoon veel dieper dan bij de ander.
                          Sommige gasten hebben al veel duidelijk zichtbare aders bij 15% terwijl dat bij anderen pas ruim onder de 10% is.

Klopt uiteraard wel dat als je ze eerst niet zag en nu wel dat het puur komt doordat je droger bent!  

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (corina @ Mei. 24 2005,11:26)]@testo

dan ben je waarschijnlijk al aardig droog dan, op hoeveel staat je bf nu?
                            Ik weet het niet en wil het voorlopig niet weten ook omdat ik er toch chagerijnig van word.

Gaat nooit snel genoeg terwijl ik zeker goed vooruit ga.

Kloterug haalt gemiddelde ook vet omhoog.

Armen en schouders staan de aders dik op als ik aan het pompen ben.Benen ook.

Nu de rest nog...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X