Body Fitness Masters

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Body Fitness Masters

Hallo allemaal,

Volgens de NBBF zou er geen animo zijn onder vrouwen van 35+ om deel te nemen aan wedstrijden en daarom worden er in Nederland geen wedstrijden georganiseerd.
    Internationaal is dit wel het geval.

Juliette Bergman (en ik ook) wil graag weten of er vrouwen zijn die zich willen aanmelden en bij voldoende aanmeldingen zou er best wel eens een speciale categorie ingesteld kunnen worden.
    Dus ladies kom op laat weten dat je best met een wedstrijd zou willen meedoen maar wel in de juiste categorie.
    Nu is het appels met peren vergelijken.

Ik meld mezelf bij deze aan, wie volgt?

Ben jij ouder dan 35 dan???

Comment

Mwahhhh....ietjes

Comment

Tegen de tijd dat ik 35 ben, wil ik wel s een wedstrijdje doen. Telt dat ook?
        Duurt wel nog 8 jaar

Even serieus, ik vind het sowieso jammer dat er zo weinig animo is bij de vrouwen. Het gebeurt regelmatig dat vrouwen in bepaalde klassen (zelfs op het NK?) zich kwalificeren omdat ze de enige deelnemer zijn. Dat hoort niet lijkt me.
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
          Duurt wel nog 8 jaar

Even serieus, ik vind het sowieso jammer dat er zo weinig animo is bij de vrouwen. Het gebeurt regelmatig dat vrouwen in bepaalde klassen (zelfs op het NK?) zich kwalificeren omdat ze de enige deelnemer zijn. Dat hoort niet lijkt me.
          Als we nu met zijn alle ons best doen om het op de kaart te krijgen dan kan jij over 8 jaar de wedstrijd gaan doen!
          Maar waarom nu niet?
          Bij jou is het nog appels met appels vergelijken.

Comment

Is er voor een jongere categorie wel animo dan?

Comment

In de klasse bikini en bodyfitness is er zeker animo...ligt ook wel weer aan welke wedstrijd het is. Ik stond vorig jaar op het podium met nog 7 andere meiden. Voor physics en bodybuilding is er inderdaad bijna geen animo.

Comment

En verschilt enorm per wedstrijd en bond, toch? Er zal best opmars in zitten, maar geloof nooit dat 7 inmiddels een gemiddelde line up is?

Originally posted by ina View Post
                Als we nu met zijn alle ons best doen om het op de kaart te krijgen dan kan jij over 8 jaar de wedstrijd gaan doen!
                Maar waarom nu niet?
                Bij jou is het nog appels met appels vergelijken.
                M'n lijf rammelt nog te hard voor zoiets
                Last edited by Patriciaaa; 20-01-2014, 15:11.
                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                  Duurt wel nog 8 jaar

Als enige deelnemer ben je wel winner overall..
                  Maar ik vind het ook raar dat het zo weinig aantrekt. Vrouwelijke bbrs zat in Nederland.

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
                    Als enige deelnemer ben je wel winner overall..
                    Maar ik vind het ook raar dat het zo weinig aantrekt. Vrouwelijke bbrs zat in Nederland.
                    Nee dus....geen wedstrijdcategorie en dus ook geen winner!

Comment

ja ik ken inmiddels wel weer 2 meiden die mee gaan doen aan bikini en fitness. Maar dinky toy wilde toch mee doen? even kijken of die zich meldt
                      ik ben zelf 33 en wie weet als ik enthousiast word en mijn voeding en mind onder controle krijg....maar dan ga ik ook voor fitness denk ik

p.s. ben al bijna 34 bedenk ik me. pfff
                      Last edited by Mariekepiek; 20-01-2014, 16:53.
                      Just do it!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X