Te veel rust

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te veel rust

Een maat van me gaat ook beginnen met trainen, (heeft de voorruit gang bij mij gezien    )  maar hij heeft onregelmatige werktijden. Hij kan om de 2 weken 1 week niet trainen. In die twee weken dat hij wel kan zou hij gewoon mee gaan doen met mijn 4 dagen schema. Nou mijn vraag is of er dan te veel rust in zit, dus om de 2weken trainen 1 week rust. Heeft het dan wel zin zeg maar.

Zin heeft het zeker wel maar het is natuurlijk verre van ideaal.
    Snap ook niet helemaal waarom hij een hele week niet zou kunnen trainen eigenlijk. Zelfs al heb je nachtdienst kun je toch nog wel trainen? Zal op andere tijden moeten maar kan evengoed wel lijkt me.
    Hij zou eventueel in die week een ander schema met minder trainingsdagen kunnen doen, lijkt me effectiever dan een hele week niks doen. En dan de andere weken gewoon met jou meedraaien.

Comment

zin heeft het natuurlijk altijd alles wat je 'meer' doet als normaal zal je lichaam op moeten reageren en zichzelf te evalueren om in die omgeving goed te functioneren

maar zoals miss S al zegd is het verre van ideaal en zal de progressie minimaal zijn waardoor misschien de motivatie erg snel verdwijnen zal.

wat is de reden dat hij niet kan trainen??
      Who's the Chef

Comment

Onze sportschool is maar van 16.00 uur tot 22.00 uur open. En aangezien hij ook wat overuren meestal maakt kan hij in die ene week in ieder geval geen schema volgen. raare tijden in de havens zeg maar.

Comment

t*ring wat een k*t sportschool man

special voor ambtenaren zeker die school van jou

1 advies blijft er dan over

ZOEK EEN ANDERE GYM
          Who's the Chef

Comment

of hij moet die ene week thuis wat doen
            Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

de oznei s ook van 16.00 - 22.00 open en ik train doordeweeks van 20.00 tot 22.00 ik zie het probleem niet hoor been..Maja ik heb ook een ###### SPOrTSCHOOL.

Comment

Andere sportschool nemen.

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Grtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X