Beginnen met fitness!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beginnen met fitness!

Hallotjes! Kheb een tijdje getraint niet echt heel sereuis geen voeding schema wel een train schema. Nu wil ik het fitness sereuis oppakken ik wil echt gaan body builden en ja dat vraagt dus heel veel werk en tijd wat ik nu prima heb. Ik ben een ectomorph ben 1,93 lang en weeg helaas maar 70 kilo en ben bijna 19 ik voel me totaal niet lekker in me lichaam en een echte droom van mij is dus ook groot worden een mooi lichaam krijgen waar ik tevreden mee ben. Dat gaat uiteraart veel tijd kosten en het aankomen is niet makkelijk bij makkelijk. Mijn vraag aan jullie dus waar ga ik het begin maken moet ik bijvoorbeeld al gelijk een heel extreem voeding schema opstellen met 6 maaltijden of moet ik rustig aan beginnen daarmee? Is het slim om al gelijk voeding suplementen te gebruiken zoals why proteine? Hoeveel keer in de week moet ik gaan trainen al gelijk veel of moet ik gaan opbouwen?

Originally posted by Ectofotis View Post
    Hallotjes! Kheb een tijdje getraint niet echt heel sereuis geen voeding schema wel een train schema. Nu wil ik het fitness sereuis oppakken ik wil echt gaan body builden en ja dat vraagt dus heel veel werk en tijd wat ik nu prima heb. Ik ben een ectomorph ben 1,93 lang en weeg helaas maar 70 kilo en ben bijna 19 ik voel me totaal niet lekker in me lichaam en een echte droom van mij is dus ook groot worden een mooi lichaam krijgen waar ik tevreden mee ben. Dat gaat uiteraart veel tijd kosten en het aankomen is niet makkelijk bij makkelijk. Mijn vraag aan jullie dus waar ga ik het begin maken moet ik bijvoorbeeld al gelijk een heel extreem voeding schema opstellen met 6 maaltijden of moet ik rustig aan beginnen daarmee? Is het slim om al gelijk voeding suplementen te gebruiken zoals why proteine? Hoeveel keer in de week moet ik gaan trainen al gelijk veel of moet ik gaan opbouwen?
    Welkom!

Begin met het lezen van de stickies, en je kunt direct beginnen!
    Hoe weet je trouwens zeker dat je ecto bent?
    All time PRs: 195/135/232,5
    Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Lees sticky even door!

Comment

Leuk gozer! Lekker knallen !

Comment

Welkom! Supplementen zijn slechts een aanvulling als je het met je (normale) voeding niet lukt vul je daarmee de tekorten op, leuk dat je zo gemotiveerd bent en ook inziet dat het een lange weg is.

succes

Comment

Ecto

Uhm nouja voor zover ik weet is een ecto iemand die slank is moeilijk aankomt en dus moeilijk spieren kweekt dat is bij mij het geval kben lang en dun.

Comment

En uhmm ik heb sinds vandaag hier een account opgemaakt waar kan ik dat lezen :$

Comment

Laat maar i find it

Comment

Welkom.

Forum>dagelijkse voeding>stickies.

Succes.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

aankomen is eten, een voedingsschema is een goed begin. succes!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X