meetlocatie juni verplaatst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Gus View Post
    • Verspilling van eten wordt niet gewaardeerd, en daarom hanteren wij een regeling dat bij elk gerecht wat niet geconsumeerd wordt, extra kosten in de rekening gebracht worden. Deze bedragen: € 1,00 per sushi en € 2,00 per warm gerecht.

Prima regel om te voorkomen dat idioten zo stoer hun hele bord volscheppen en de helft laten staan. Terwijl er in dit land kinderen zijn die met een lege maag naar school gaan.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Haha hier ook zon restaurant die die regel hanteert. Sommige pakken dan een servet en dan stoppen ze het in hun tas.
      Hard work Pays off!

Comment

Misschien handig als een mod een lijstje in de OP plaatst met wie IN is.
        Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Ik wil misschien ook wel gaan, alhoewel het wel echt onmeunig ver weg is voor mij.
          Laat t nog wel even weten.
          265sq/240bench/250dl

Comment

dat zou wel leuk zijn als je ook komt kan volgens mij nog wel het e.e.a. van je opsteken.
            Goed gejat is het halve werk!

Comment

ja kun je even de 100kg dumbbells misbruiken die ze daar hebben IRONy!
              SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Haha hebben ze daar serieus dumbbells van 100 kilo ja?
                Ik denk dat er ineens kroc rows in m'n schema zullen staan voor die dag dan
                265sq/240bench/250dl

Comment

Originally posted by Spuitelf11 View Post
                  Niks is dicht bij Almere! Ik woon zelf in Almere en zelfs dan is het niet dichtbij.
                  Oh, jij bent eigenlijk dus een verdwaalde Amsterdammer, die bang is dat hij van de wereld afvalt als hij buiten de randstad komt?
                  Had ik niet van jou verwacht
                  Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Was je er nog wezen kijken Frankey?
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by IRONy12 View Post
                      Haha hebben ze daar serieus dumbbells van 100 kilo ja?
                      Ik denk dat er ineens kroc rows in m'n schema zullen staan voor die dag dan
                      Ja die hebben ze
                      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                        Oh, jij bent eigenlijk dus een verdwaalde Amsterdammer, die bang is dat hij van de wereld afvalt als hij buiten de randstad komt?
                        Had ik niet van jou verwacht
                        Welnee joh. Ik ben een verdwaalde Volendammer die Almere een kut stad vindt met een kut infrastructuur! Alleen het riante stukje Almere Haven waar ik woon kan ermee door.
                        Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Zo spannend jongens!1!!

Comment

Spannend?
                            Van de 17 heeft de helft een ban inmiddels.
                            Of geldt die ban niet voor de meet?

Kan niemand toevoegen wie er mee gaat aan het begin van de poll ?
                            Ik ben wel nieuwsgierig .
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X