Twijfel je over je vitamine inname?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Genjuro View Post
    Als kortzichtig zijn een site die anno 2014 de "schijf van 5" nog op hun portal heeft staan niet serieus nemen ivm hun visie op vitamines, graag.

Als deze site me wat kan leren over het verschil tussen nicotinamide en niacine met wetenschappelijke bronnen neem ik het serieus.
    Ik noem jou kortzichtig, omdat dat als je mijn post had gelezen dan had je de intentie van dit topic begrepen.

Plus ik denk dat je voor wetenschappelijke database een andere site moet hebben dan voedingscentrum denk je ook niet?
    Last edited by Iron Mind; 10-05-2014, 22:24.
    "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
      Ik noem jou kortzichtig, omdat dat als je mijn post had gelezen dan had je de intentie van dit topic begrepen.
      Oh you beautiful bastard. Zeg dan ineens dat ik je eerste post geheel moet lezen, dan moet ik mezelf niet belachelijk maken.

Plus ik denk dat je voor wetenschappelijke database een andere site moet hebben dan voedingscentrum denk je ook niet?
      Wetenschappelijke databases genoeg. Als die site gewoon al degelijke bronvermelding had was het al genoeg.
      the one and only tabata overlord

Comment

Nou weetje. Ikzelf ben ook geen fan van voedingscentrum. En dan heeft natuurlijk meerdere redenen. Wij als krachtsporters kijken nu eenmaal anders tegen voeding aan. En dat past zeker niet altijd in het straatje van het voedingscentrum.

Maar in dit geval vond ik een enigszins bruikbare tool op de site en deze wilde ik delen met de rest van het forum, aangezien sommige mensen bezig zijn met hun vitamine inname te monitoren etc.

Wat betreft de bronvermelding, ik vind dit ook jammer en had dit ook graag gezien. Bronvermelding had de site zeker niet misstaan namelijk.

Verder had je een mooie bijdrage over vit. A vs. beta-caroteen.
        Last edited by Iron Mind; 10-05-2014, 22:39.
        "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X