Hallo,
Ik ben nieuw hier en geen idee of dit de juiste plek is voor deze vraag maar ik dacht ik probeer het gewoon. Omdat ik nogal lange en onregelmatige dagen maak op werk heb ik besloten om dagelijks thuis te trainen.
Momenteel roei ik 3 x 5 minuten, waarvan de eerste 4:20 in normaal tempo en de laatste 40 seconde sprint.
Daarnaast train ik dagelijks nog een minuut of 10 met dumbells en doe ik 5x100 verschillende soorten sit ups.
Ik ga ook nog zo'n stang ophangen om me aan op te trekken.
Momenteel doe ik dit 5x per week.
Mijn doel is om fitter te worden en wat gespierder/breder.
Mijn vragen:
- Zoals ik nu train. Heeft dat een beetje nut?
- Hebben jullie tips om dingen beter te doen?
- Is het nuttig/nodig om voedingssupplementen te gebruiken? Of train ik daarvoor te weinig?
Hebben jullie nog tips is vooral de vraag..
Alvast bedankt!
Ik ben nieuw hier en geen idee of dit de juiste plek is voor deze vraag maar ik dacht ik probeer het gewoon. Omdat ik nogal lange en onregelmatige dagen maak op werk heb ik besloten om dagelijks thuis te trainen.
Momenteel roei ik 3 x 5 minuten, waarvan de eerste 4:20 in normaal tempo en de laatste 40 seconde sprint.
Daarnaast train ik dagelijks nog een minuut of 10 met dumbells en doe ik 5x100 verschillende soorten sit ups.
Ik ga ook nog zo'n stang ophangen om me aan op te trekken.
Momenteel doe ik dit 5x per week.
Mijn doel is om fitter te worden en wat gespierder/breder.
Mijn vragen:
- Zoals ik nu train. Heeft dat een beetje nut?
- Hebben jullie tips om dingen beter te doen?
- Is het nuttig/nodig om voedingssupplementen te gebruiken? Of train ik daarvoor te weinig?
Hebben jullie nog tips is vooral de vraag..
Alvast bedankt!
Comment