Sancties tegen NL

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sancties tegen NL

Om de schade wat proberen te beperken, zetten we wilders nog even in slecht daglicht een dag van te voren.
    Haha, dutch media sturn but fair

'Saudi-Arabië legt Nederlandse bedrijven sancties op' | nu.nl/buitenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
    Mind is everything.

Ja er was ook alweer een oude documentaire uit de kast van een beleidsmedewerker gevonden van een interview vlak voor Fortuijns dood waarin hij zich uitsprak voor europa.
    Bah bah vieze linkse hobbyisten met hun media-indoctrinatie van het domme voetvolk..
    PS alvast inb4: ik stem zelf niet op de pvv

Comment

Ja triest he. Maar het erge is dat er mensen zijn die zich hierdoor laten beinvloeden. Ik was er nog niet overuit de volgende keer. Maar door deze propaganda praktijken krijgt hij de mijne.
      Mind is everything.

Comment

Terugkijken: nooit eerder uitgezonden interview met Pim Fortuyn - nrc.nl

Hoe obvious wil je het hebben, het is dat ik die sterren uit de vlag knippen zoals Wilders enzo doet niks vind. Eigenlijk is imo de beste partij om op te stemmen als je eu-sceptisch bent de CU/SGP combinatie (hoe sneu ik het ook vind dat ik wss op christengekkies ga stemmen). Rest zet zichzelf voor schut of hoort bij de non-inscripts (dan kan je dus net zo goed niet stemmen).
        https://www.youtube.com/watch?v=QWIXCokT5hM

Comment

Ik vond het ook al verdacht dat dit opeens opdook net voor de verkiezingen.
          Maar goed, die actie van Wilders was natuurlijk ook van de zotte want zoiets doe je niet.
          Ik heb echt totaal niets met de islam maar je kunt nog wel trachten om enig respect op te brengen voor het geloof van een ander.
          Hiermee wint hij niets maar verliest hij alleen en dat is jammer voor zijn andere ideeën want ik ben het redelijk vaak met hem eens.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Die wilders kost ons momenteel toch behoorlijk wat geld.
            gewoon een domme actie imo.

Comment

Originally posted by quibus View Post
              Die wilders kost ons momenteel toch behoorlijk wat geld.
              gewoon een domme actie imo.
              Als iedereen nou eens wat minder diep bukte voor elke euro konden we de mensenrechten problemen daar bijvoorbeeld eens aan de kaak stellen, maar helaas we zouden eens een handelsdealtje mislopen

Comment

Ja en met zo'n actie als deze lukt beide niet..
                En tja geld ik geniet ervan om te kunnen doen wat ik wil.
                heel vervelend dat dat soms ten kostte gaat van anderen in de wereld, maar ja iedereen die op nikes loopt, spijkerbroeken draagt, chinese importproducten gebruikt, etc werkt er aan mee.
                ik ga daar niet hypocriet over doen.

Comment

Hoog of laag, Wilders is een criticaster..Erdogan is hetzelfde..dit soort mensen zijn malloten met macht en zeggenschap..zoals nu blijkt, gevaarlijk en gaat ten koste van de samenleving.
                  There are no pacts between lions and men!

Comment

Je oogst wat je zaait en als je hele programma gebaseert is op negativiteit dan zie ik de toekomst met zo iemand aan de macht duister in. Wijzen naar anderen "nee en zij dan" en "het werd eens tijd" is voor de zwakkeren en dommen. Just my opinion.
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X