Haha het is toch niet erg dat Pren vraagt of er pils aanwezig is. Volgens mij hebben sommigen met de 1e en 2e meet in bij de wok in maarssen ook een biertje gedronken.
Meet up winter 2014 - planning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Pren View PostIk heb het liefst Grolsch, maar dat vinden veel mensen niet te zuipen dus misschien kun je dan beter zoiets als Heineken of Bavaria bestellen.
Het maakt mij namelijk geen reet uit wat iemand wil drinken eten snuiven slikken blowen ect,want dat is niet aan mij om te oordelen.
Mijn enige doel is om het iedereen die aanwezig is naar de zin te makenTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Helaas moet ik mededelen dat de meet verplaatst word naar:
Zondag 16 november
Dit ivm een cursus die geven word die dag.
Morgen plaats ik de agenda en aanmeldings procedure.
mijn excuses voor deze veranderingTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Pfff, da's balen.
16 november is mijn moeder jarig.
Maar misschien kan ik wel komen, aangezien we 15 november al uit eten gaan.
Moet ik nog even bekijken.
Wel ontzettend jammer voor Rickbeen(e.a)die niet kan/kunnen op zondag.
Maar het is niet anders.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostHelaas moet ik mededelen dat de meet verplaatst word naar:
Zondag 16 november
Dit ivm een cursus die geven word die dag.
Morgen plaats ik de agenda en aanmeldings procedure.
mijn excuses voor deze veranderingIk doe een gok
Comment
-
Originally posted by frankey View Postvrije dag nu , sorry vind dit wel erg waardeloos hoor.. opeens een cursus...
Ik snap dat je baalt,maar dit is ook niet nodig
Originally posted by rain View PostPfff, da's balen.
16 november is mijn moeder jarig.
Maar misschien kan ik wel komen, aangezien we 15 november al uit eten gaan.
Moet ik nog even bekijken.
Wel ontzettend jammer voor Rickbeen(e.a)die niet kan/kunnen op zondag.
Maar het is niet anders.
Originally posted by Flabbert View PostFuck fuck fuck fuuuuuccckkkkk dan kan ik ook niet! Had ook vrij geregeld voor de 15de. M'n vriendin is de 16de ook jarig dus dat gaat um niet worden... en een andere locatie dan?
Originally posted by frankey View PostJa baal erg zoveel vragen... Ook het feit al maanden vast staat, ha het proberen kan is heel klein...Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Ja dat begrijp ik ook wel, maar zoveel mensen hier die ver van te voren vrij moeten fixen.. laat ik het anders zeggen vind niet dat hij een cursus voor mag laten gaan aangezien jij dit al maanden vast gezet hebt toch.
Meer frustratie van het lezen ben soms iets te snelmet pplaatsenEen dag niet getraind...
Comment
-
Ik snap de frustratie helemaal en doet me nog het meeste ,want dat betekend dat men er ontzettend graag bij wil zijn.
Het is een samenloop van omstandigheden waardoor die datum voor ons niet beschikbaar is die dag.
We kunnen er nu een heel verhaal van maken en geloof me niemand baalt meer als dat ik doe,maar er veranderd niks aan het feit dat het nu op Zondag 16 November plaats vind.
Morgen zal ik de officiële aankondiging / agenda ect in een nieuw overzichtelijk topic openen om onduidelijkheden te voorkomen.
Nogmaals mijn excuses,Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 92.5kg 11x
-box goblet squat 8kg 30x
One legged paused calf raise:
- BW 22x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 1x
- SSB hindu squat 20kg 20x
Deficit wide grip SL DL:
- 120.5kg 4x...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 102.5kg 4x
-Hindu squat BW 40x
Sumo safety bar goodmorning:
- 40kg 16x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 125kg 0x
- box goblet squat BW + 6kg 60x
Safety bar back extension:
- 45kg...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
1 week geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
1 week geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
1 week geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment