Volgend arnold drinken echte mannen bier..
Meet up winter 2014 - planning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mijn punt is dat niet iedereen zo dedicated is en dat ik dit meer als een leerzame forummeet zie. Een sociale aangelegenheid dus. En bij sociale aangelegenheden drink ik graag een pilsje en ik denk dat ik niet de enige ben. Vandaar mijn vraag.Ik doe een gok
Comment
-
Originally posted by Pren View PostMijn punt is dat niet iedereen zo dedicated is en dat ik dit meer als een leerzame forummeet zie. Een sociale aangelegenheid dus. En bij sociale aangelegenheden drink ik graag een pilsje en ik denk dat ik niet de enige ben. Vandaar mijn vraag.
En als je niet begrijpt dat dit vloeken in de kerk is dan zal ik wel weer "dedicated" zijn, maar ik denk dat ik daar ook niet de enige in ben"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostHet is ook bedoeld als leerzame meet. Als jij alcohol wilt drinken na zo'n meet. Dan moet je dat zelf weten, maar daar heeft men supermarkten, kroegen etc. voor uitgevonden.
En als je niet begrijpt dat dit vloeken in de kerk is dan zal ik wel weer "dedicated" zijn, maar ik denk dat ik daar ook niet de enige in benDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostIk heb een beetje het gevoel dat de mensen die ''clearly'' niet gaan komen, soort van scherpe vragen gaan stellen.
Even afgezien van het feit dat ik zelf bij komst liever geen bier drink na de trainings (ik krijg echt instant koppijn) is het natuurlijk Mvos z'n seminar dus ja, als je ziet wat een bergen die man in terms of striktheid aan dieet verzette tijdens z'n prep is het vragen naar alcohol tijdens een bb seminar vrij retorisch lijkt me.
Maare, genoeg topic vervuild ik vervolg m'n vrimibo
Comment
-
Ik ben inderdaad gewoon van plan om te komen. In ieder geval wel als die strengthcoach doorgaat.
Zoals ik al eerder aangaf, was mijn vraag ook gewoon serieus. De reden dat ik het vroeg is juist omdat ik op de hoogte ben van het feit dat sommige mensen hier geen alcohol drinken. Vandaar dat ik ook eerst vroeg waar we gingen eten. Immers was bier geen probleem geweest in een horeca-zaak.
Hoe leerzaam deze meet ook zal zijn, voor mij is het daarnaast ook een sociale aangelegenheid en zoals gezegd, nuttig ik dan graag een biertje. Ik denk niet dat ik daar de enige in ben.Ik doe een gok
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 92.5kg 11x
-box goblet squat 8kg 30x
One legged paused calf raise:
- BW 22x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 1x
- SSB hindu squat 20kg 20x
Deficit wide grip SL DL:
- 120.5kg 4x...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 102.5kg 4x
-Hindu squat BW 40x
Sumo safety bar goodmorning:
- 40kg 16x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 125kg 0x
- box goblet squat BW + 6kg 60x
Safety bar back extension:
- 45kg...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
1 week geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
1 week geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
1 week geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment