Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Iedereen die interesse heeft om vooruit te gaan qua kennis op het gebied van fitness / BB is welkom.
Hoe je eruit ziet of hoe je er uiteindelijk uit wil zien is totaal niet van belang.
Je mindset om je zelf te verbeteren des te meer.
Uiteraard gecombineerd met een gezellig dag waarbij je andere van dit forum en van andere plekken / forums kunt ontmoeten.
Een week na de enercup zullen Jerry en ik de laatste punten finalizen en de agenda / kosten / aanmeldings procedure posten in een nieuwe te opening thread.
Laters,
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Ik weet niet of ik het ga redden om te komen Het ziet er nu naar uit dat ik geen vrij kan krijgen, maar dat is nog niet zeker. Nieuwe job waarbij de zaterdagen nogal zwaar wegen. Op het moment red ik de trainingen niet eens (gisteren om 6uur de deur uit, 20uur thuis, dan nog thuis wat dingen voor het werk afmaken. Vandaag is dat een uurtje later. Maar die dagen worden vanzelf wat korter). In het slechtste geval red ik alleen de avond
Als ik het niet ga redden wil ik wel sowieso meebetalen, dat is het minste wat ik kan doen.
Passion is: pushing yourself when no one else is around
Ik weet niet of ik het ga redden om te komen Het ziet er nu naar uit dat ik geen vrij kan krijgen, maar dat is nog niet zeker. Nieuwe job waarbij de zaterdagen nogal zwaar wegen. Op het moment red ik de trainingen niet eens (gisteren om 6uur de deur uit, 20uur thuis, dan nog thuis wat dingen voor het werk afmaken. Vandaag is dat een uurtje later. Maar die dagen worden vanzelf wat korter). In het slechtste geval red ik alleen de avond
Als ik het niet ga redden wil ik wel sowieso meebetalen, dat is het minste wat ik kan doen.
nouja zeg
Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Comment