Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik zou heel graag komen... maar er is al werk ingepland die dag, en het lijkt erop dat ik geen vervanger ga vinden.
Tot nog toe zou het misschien lukken een deel van de dag, moet ik om 15.00 terug in Bilthoven zijn
Maar ik blijf proberen!
ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Ik zit heel erg te twijfelen, ik kom zelf uit het noorden, maar vind het niet erg om zo ver te rijden.
Maar mijn voornaamste struggle is toch dat ik, nog maar net paar maanden train, niets in te brengen heb, en denk dat ik me ongemakkelijk zal voelen, maar het me wel heel leuk lijkt om jullie allemaal te zien en te leren kennen.
Martijn.
geheh hier nog 1 in exact dezelfde situatie met mn 1.90 en 76 kg heb ik ook weinig te te voegen
ik denk er ook nog over na, de intresse is er zeker wel, vooral omdat geen een van mijn maten intresse heeft in krachttraining oid.
Een doel zonder een plan is slechts een wens.
Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.
geheh hier nog 1 in exact dezelfde situatie met mn 1.90 en 76 kg heb ik ook weinig te te voegen
ik denk er ook nog over na, de intresse is er zeker wel, vooral omdat geen een van mijn maten intresse heeft in krachttraining oid.
Dus komen jullie ook gewoon!
Dat is juist het leuke van (deze )sport: jong/oud ,dik/dun, ecto/hulk…. als je allemaal gemotiveerd bent, wat wilt leren en een gezellige dag wilt hebben, vallen die verschillen allemaal weg.
Anders kan ik ook wel twijfelen of ik kom omdat ik de oudste ben.
Dat is juist het leuke van (deze )sport: jong/oud ,dik/dun, ecto/hulk…. als je allemaal gemotiveerd bent, wat wilt leren en een gezellige dag wilt hebben, vallen die verschillen allemaal weg.
Dat is anders er moet toch een de oudste zijn!
Maar er moet niet een de dikste zijn
Haha, ja daar heb je ook wel weer een punt..
Aangezien ik thuis train valt er wel veel te leren en dan zeker bij mn deadlift.
Een doel zonder een plan is slechts een wens.
Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.
Keerls dat maakt toch niks uit? Als we allemaal zo denken is alleen maarten er met de meet! Is toch mooi om de mensen te ontmoeten waarvan je dagelijks allemaal berichten van voorbij ziet komen?
Zo geweldig vind ik mezelf ook niet qua fysiek enzo maar juist daarom moet je dr gewoon heen gaan! Nieuwe mensen ontmoeten en doen wat je leuk vind namelijk hangen aan die ijzers!
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Comment