Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
believe me
tis in het begin heel leuk maar als je elke zondag naar school moet en dan door de weeks leren leren leren en 40 werken 5 dangen sporten en dan ook nog een savonds stage lopen en op zaterdag
Ik moet nog 1 stage dag doen en ben er ook vanaf, met die wanabee bb'ers. Daar liep eentje rond waarvan de armen dikker waren dan zijn benen, ik verzeker u dat het geen prettig gezicht is
Je moet hem ook wel goeie advieze geven he belg...
@been.
Mijn cursus is aleen vrijdag avond volgens mij, verder werk ik meestal s ochtend en som in de middag, trainen word terug gebracht naar 4 in de week deze zomer dus moet lukke alemaal.
Voorlopig heb ik in Belgie alleen de fitnessorganisatie gevonden. fitnessorganisatie
( tabblad fitopleidingen )
In Nederland heb ik nog niks concreet tegengekomen.
Citaat[/b] (snipke @ Jun. 24 2005,14:54)]met die wanabee bb'ers. Daar liep eentje rond waarvan de armen dikker waren dan zijn benen, ik verzeker u dat het geen prettig gezicht is
Grtz
Ha ha, je moest eens weten hoeveel ik er daarvan dagelijks zie rondlopen. Zelfs gasten met als bovenlichaam een mooie fysiek(niet naturel, maar nog net niet te gek) en dan van die zielige prikkertjers eronder.
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment