Nu Nederland 3 over anabolen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by rain View Post
    Maar whey met anabolen vergelijken gaat een beetje ver, vind je niet?
    Buiten dat: dan kan je niks meer eten of drinken.
    En 10 % whey meer of minder kost je niet je gains hooren .
    Het ging hier over de kwaliteit van wat je inneemt rain, niet om de vergelijking op zich. Basisvraag van mij was of anabolen überhaupt niet verantwoord zijn, of dat je er (met fatsoenlijke kwaliteit) ook gewoon verantwoord mee kan omgaan.

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
      mwah van bekende labs is he vaak prima, je kan het thuis ook gewoon brouwen, natuurlijk is het geen mega fabriek/lab, maar het meeste zal gewoon prima spul zijn. Anders krijg je 10 mensen met mega sides van lab x of abcessen, en dan kan lab x meteen opdoeken
      'Vaak is het prima'en'het meeste zal prima spul zijn'…
      Eigenlijk wel grappig als je dat zo leest, 'vaak'en 'meestal' is niet altijd dus.

Er zijn zo nu en dan toch regelmatig batches waar meerdere mensen last van hebben?
      Ook zegt het natuurlijk niks dat je het thuis kan brouwen en dat het makkelijk is, daardoor kan het ook dat makers maar wat aanklooien.
      En ik heb geen verstand van het produktieproces, maar kan het ook niet zo zijn dat gevolgen van vervuilde grondstoffen/produktie zich pas op langere termijn manifesteren?

Uiteraard zetten de bekendere merken niet zomaar hun naam op het spel, maar ik lees ook genoeg over nieuwe merken die gasten uitproberen
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rain View Post
        Zou ongeduld niet in de aard van de mens zitten?
        Wilskracht zou sterker moeten zijn dan ongeduld
        Purist
        Verzuren zonder kuren
        ...ilse weet alles...

Comment

• Pfoe 175 berichten verder. Toch een behoorlijk onderwerp geworden. Het is me wel het een en ander duidelijk geworden over jullie mening over het stukje! Bedankt

Comment

• That escaleted quickly,

laat elkaar in waarde, het persoonlijk worden is nergens voor nodig

Comment

• Toppie !
              Een dag niet getraind...

Comment

• denk overigens zeker dat sommige mensen als ze 5 jaar dedicated normala hadden getraind meer hadden bereikt dan met 3 jaar kuren. maar dat zegt meer over de persoon in kwestie dan de support van middelen. combineer je goed trainen en 3 jaar kuren dan bereik je zeker meer dan een natty in 5 jaar. of het er beter uitziet is een 2de. maar daar verschilt smaak in.

Comment

• Originally posted by Protasius View Post
                  denk overigens zeker dat sommige mensen als ze 5 jaar dedicated normala hadden getraind meer hadden bereikt dan met 3 jaar kuren. maar dat zegt meer over de persoon in kwestie dan de support van middelen. combineer je goed trainen en 3 jaar kuren dan bereik je zeker meer dan een natty in 5 jaar. of het er beter uitziet is een 2de. maar daar verschilt smaak in.
                  En als diegene die al 5 jaar traint gaat kuren dan zal zijn vooruitgang vele malen groter zijn dan diegene die gelijk al begonnen is. Sterker nog, diegene die gelijk al begonnen is met kuren snapt niet hoe te trainen omdat hij nooit zonder hulp heeft getraind. De kennis van een naturel over trainen is veel groter omdat je met veel meer invloedsfactoren te maken hebt (zonder dat dit door anabolen gecompenseerd wordt).
                  In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

• Originally posted by Sjaaksimonse View Post
                    Grappig dat je op een gewone vraag geen reactie krijgt en zeuren over kunstgebit veel reacties geeft. Toptopic
                    waar heb jij t over dan sjaak

Comment

• Originally posted by Hooligan View Post
                      waar heb jij t over dan sjaak
                      Wij zijn moreel verplicht z'n creatine vragen te beantwoorden bedoelt 'ie

Comment

• Haha, dat is al weer wat pagina's terug. Ging mij toen om de vraag of je uberhaupt verantwoord anabolen kon nemen. Maar toen was tanden uit je bek slaan vs. kunstgebit interessanter :-).

Comment

• Originally posted by Sjaaksimonse View Post
                          Haha, dat is al weer wat pagina's terug. Ging mij toen om de vraag of je uberhaupt verantwoord anabolen kon nemen. Maar toen was tanden uit je bek slaan vs. kunstgebit interessanter :-).
                          Je kan best verantwoord anabolen gebruiken hoor, dbb heeft een mooie guide hoe en wat je aanpakt en zolang je jezelf in de hand houdt is verantwoord gebruik prima mogelijk.

Comment

• Hey ik vraag me al een hele tijd af wat er gebeurd in de volgende situatie;

Stel je zou een anabolenkuur doen (merk x). Hierdoor kom je verschillende kilo's massa aan. Hiervan zal een gedeelte waterretentie zijn, massa en vet.
                            Als je klaar bent met deze anabolenkuur hersteld je hormoonlevel weer. Wat betekend dit voor de gewonnen massa? Is de gewonnen massa duurzaam of moet je dit eigenlijk blijven aanvullen met anabolen als je massa wil behouden. Ik vraag me in dit verhaal vooral af wat dit op de langere termijn betekend als je daarna door blijft gaan met trainen, gezond eten en slapen.

Comment

• Originally posted by Dikkekale View Post
                              Hey ik vraag me al een hele tijd af wat er gebeurd in de volgende situatie;

Stel je zou een anabolenkuur doen (merk x). Hierdoor kom je verschillende kilo's massa aan. Hiervan zal een gedeelte waterretentie zijn, massa en vet.
                              Als je klaar bent met deze anabolenkuur hersteld je hormoonlevel weer. Wat betekend dit voor de gewonnen massa? Is de gewonnen massa duurzaam of moet je dit eigenlijk blijven aanvullen met anabolen als je massa wil behouden. Ik vraag me in dit verhaal vooral af wat dit op de langere termijn betekend als je daarna door blijft gaan met trainen, gezond eten en slapen.
                              Prima behoudbaar mits je onder je natuurlijke limiet blijft. Alle massa daarboven is met natuurlijke homeostase wat betreft de hormonale situatie in het lichaam niet te onderhouden (en dat limiet ligt vrij hoog).

Comment

• Originally posted by akito View Post
                                Prima behoudbaar mits je onder je natuurlijke limiet blijft. Alle massa daarboven is met natuurlijke homeostase wat betreft de hormonale situatie in het lichaam niet te onderhouden (en dat limiet ligt vrij hoog).
                                Thx! Maar weet je ook of er wetenschappelijke stukken over geschreven zijn? Ik kan ze nergens vinden. :/

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X