Nu Nederland 3 over anabolen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Waarom was het waardeloos? Gebruik van AS wordt ook onderschat. 160.000 mensen in nederland is toch veel te veel joh. En als je AS gebruikt loop je ook het risico op gezondheidsklachten. Dat is toch niks nieuws?
    En dat ze er zo geheimzinnig over doen bij zo'n cup vind ik alleen triest. Zeg gewoon dat je gebruikt..iedereen bepaalt toch voor zichzelf wat hij slikt of spuit?!?!?Toen ik rookte wist ik ook dat het slecht was en zei ik ook gewoon dat ik rookte hoor.

Maar ik vind dit soort docu's nuttig...meer mensen moeten bewust gemaakt worden van het gevaar dat ze lopen als ze AS nemen. Als ze dan nog steeds nemen;..eigen verantwoording, be my guest. Maar dat schijnheilige gedoe.
    You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Uiteraard wordrlt alles overdreven, uitvergroot en gedramatiseerd op tv, maar we kunnen toch niet ontkennen dat er flink wat anabolenmisbruik is.
      Als ik in mijn eigen omgeving kijk, weet meer dan helft niet waar hij mee bezig is, is jonger dan 21 jaar of gebruikt (veel te) grote hoeveelheden.

Sinds je zo makkelijk via internet kan bestellen, loopt het de spuigaten ui.

Verder alles goed Bilo?
      Lang niks van je gehoord.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Nu fitness onder jonge gasten zo'n hype wordt/aan het worden is zal het me niks verbazen dat het middelen misbruik ook gaat toenemen. Het gaat al fout met de gigantische mate van ongeduld dat sommige gasten hebben. Het moet allemaal vlug, vlug en het liefst zonder moeite.

Combineer dat met het idee dat sommige hebben dat als je AAS gebruikt het allemaal vanzelf gaat, zonder moeite en dat je dan kan doen en laten wat je wilt en dat je dan toch wel gespierd wordt.

Vanwege dat ongeduld en de verkeerder verwachting van AAS wordt de cirkel van achterlijk bezig zijn rond. En het is uiteindelijk de AAS die de schuld krijgen als het allemaal fout loopt, terwijl sommige dwazen het zelf over zich afroepen.

Dat houd je toch niet tegen denk ik, wat we wel tegen kunnen houden zijn dit soort dwaze acties ontmoedigen als een dergelijke situatie zich voor doet op dit forum. En volgens mij wordt dat aardig goed gedaan hier op BN
        Last edited by Iron Mind; 29-10-2014, 23:45.
        "Straight outta gym"

Comment

linkje voor de liefhebbers
          3Onderzoekt gemist? Kijk het op npo.nl

Comment

Originally posted by Kevster View Post
            Wat een flikkers. Ze vroegen Bibi of ze een openminded documentaire mochten maken om de sport eens in een positiever daglicht te zetten. Vieze kankerlijers zijn het ook. Ze plakken alle drama op een hoop en hangen wat de ramptoerist uit. Had gehoopt dat Benjamin em werkelijk de tanden uit zijn smoel had geslagen.
            Ze zijn toch vrij openminded? Zij laten immers ook zien dat het een sport is waar discipline, goed eten en hard werken noodzakelijk is. Het zijn juist de bodybuilders zelf die het in een negatief daglicht zetten. Er is immers geen verstandig persoon aanwezig die zijn mond open durft te trekken. Helaas wel een of andere achterlijke die het stereotype "domme meathead" bevestigt door te gaan dreigen. Tja... Op die manier blijft het een taboe en als iedereen zijn mond houdt, is de journalist ook genoodzaakt om zijn informatie ergens anders vandaan te halen en dan kom je altijd bij verhalen van misbruik terecht.
            En dat hele taboe is toch te achterlijk voor woorden! Iedereen weet dat er veel gebruikt wordt in deze sport. En iedereen weet ook dat Jay Cutler e.d. niet natty zijn. Waarom moet daar in godsnaam zo schijnheilig over gedaan worden?
            Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Pren View Post
              Ze zijn toch vrij openminded? Zij laten immers ook zien dat het een sport is waar discipline, goed eten en hard werken noodzakelijk is. Het zijn juist de bodybuilders zelf die het in een negatief daglicht zetten. Er is immers geen verstandig persoon aanwezig die zijn mond open durft te trekken. Helaas wel een of andere achterlijke die het stereotype "domme meathead" bevestigt door te gaan dreigen. Tja... Op die manier blijft het een taboe en als iedereen zijn mond houdt, is de journalist ook genoodzaakt om zijn informatie ergens anders vandaan te halen en dan kom je altijd bij verhalen van misbruik terecht.
              En dat hele taboe is toch te achterlijk voor woorden! Iedereen weet dat er veel gebruikt wordt in deze sport. En iedereen weet ook dat Jay Cutler e.d. niet natty zijn. Waarom moet daar in godsnaam zo schijnheilig over gedaan worden?
              +1

Een domme meathead die meteen moet dreigen en een jongen van 19 op de winnie waar er echt duizenden van zijn. Zie niet waarom dat misleidend is. Eerder regel dan uitzondering deze weergave.

Dat een aantal mensen niet met deze weergave geïdentificeerd wilt worden en het zelf heel anders doen is wat anders. Dan is de wens gewoon de vader van de gedachte.

Presentator is wel een naar kereltje zeg, niet te zuinig ook.
              Last edited by pescatore; 30-10-2014, 03:22.
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Pren View Post
                En dat hele taboe is toch te achterlijk voor woorden! Iedereen weet dat er veel gebruikt wordt in deze sport.
                Volgens iemand die ik ken die veel "achter de schermen" loopt, is er werkelijk zelfs niemand die naturel nog op een podium staat, in welke klasse dan ook niet, zelfs in de bikiniklasse.
                Of er werkelijk niemand naturel staat, weet ik niet.......maar dat er heel veel met hulpmiddelen staan, is een ding dat zeker is.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

ik zag lisanne volgens mij:O op 15:35

Comment

Duh praktisch iedereen gebruikt en een groot deel misbruikt. Beetje hypocriet om dan zo'n heisa te maken of de "docu" af te kraken. Denk dat je bij een docu over prostitutie ook niet driekwart van de tijd over dat ene tentje dat wel goed met de werknemers omgaat gaat zeveren.

Comment

Wat hadden die lui anders verwacht. Dat iedereen op zo'n wedstrijd vrolijk voor de camera zijn middelen gebruik gaat toegeven dat uitgezonden wordt op nationale tv?

Ik denk dat die mannen genoeg nieuws hadden kunnen krijgen tijdens een interview, maar ga niet op een wedstrijd lopen bitchen over middelengebruik. Dat is namelijk wel het laatste waar die atleten aan zitten te denken op de showdag.

Wat betreft schijnheilig gedoe. Het is illegaal, wie gaat dat dan met zijn bakkes op nationale tv zitten bekennen? Is dat niet een beetje je eigen ramen ingooien? Plus je moet gewoon rekening houden dat je op een wedstrijd staat en meedoet bij een wedstrijd van een bepaalde organisatie. Je moet dan ook gewoon op je woorden letten wat je zegt als atleet. Zeker, omdat de media vaak een handje heeft van zaken van 1 kant belichten.

Als de meeste het doen en dat wordt ook bevestigd door menig persoon, waarom moet je het dan per se horen uit de mond van een atleet die daar rondloopt?

Verder zijn er wel leuke dingetjes gezegd, maar die presentator is ook een dwaas dat hij na 6-7 weken cutten al gaat denken aan middelen om het minder zwaar te maken. Waar wordt het minder zwaar dan?

Die hele gedachtegang achter het middelengebruik is wel erg scheef weergegeven in dit programma en dat is jammer. Ik wil het niet helemaal de grond in trappen, want er zijn ook goede dingen gezegd, maar het had wat beter gekund.
                      Last edited by Iron Mind; 30-10-2014, 09:21.
                      "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by akito View Post
                        Duh praktisch iedereen gebruikt en een groot deel misbruikt. Beetje hypocriet om dan zo'n heisa te maken of de "docu" af te kraken. Denk dat je bij een docu over prostitutie ook niet driekwart van de tijd over dat ene tentje dat wel goed met de werknemers omgaat gaat zeveren.
                        verschil is alleen dat ze pretenderen een open minded documentaire te maken om de sport in een positiever daglicht te zetten, terwijl hun enige insteek was om het over anabolengebruik te hebben
                        Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Originally posted by Neproadie View Post
                          verschil is alleen dat ze pretenderen een open minded documentaire te maken om de sport in een positiever daglicht te zetten, terwijl hun enige insteek was om het over anabolengebruik te hebben
                          Welkom bij tv!
                          Met een titel als'sporten en spuiten'kan je toch niet verwachten dat het met goede bedoelingen gemaakt wordt?
                          Al was dat nog niet bekend bij het draaien uiteraard.
                          Een 'open minded' documantaire zou minder kijkers trekken,da's logisch.

Al met al hebben ze weer een 'kijkcijfers-scorende documentaire'gemaakt zonder degelijke onderbouwing en redelijk eenzijdig misschien,maar reactie's als'vieze flikkers...kankerlijers...tanden uit de smoel slaan'vind ik nou ook niet echt een normale reactie.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

ik zou inderdaad ook niets anders verwachten van dit soort programma makers.
                            vond die gast ook rete irritant....goeie journalist voor pownews zeg maar.
                            Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Originally posted by rain View Post
                              Welkom bij tv!
                              Met een titel als'sporten en spuiten'kan je toch niet verwachten dat het met goede bedoelingen gemaakt wordt?
                              Al was dat nog niet bekend bij het draaien uiteraard.
                              Een 'open minded' documantaire zou minder kijkers trekken,da's logisch.

Al met al hebben ze weer een 'kijkcijfers-scorende documentaire'gemaakt zonder degelijke onderbouwing en redelijk eenzijdig misschien,maar reactie's als'vieze flikkers...kankerlijers...tanden uit de smoel slaan'vind ik nou ook niet echt een normale reactie.
                              +1 het is schijnbaar erg lastig hier (en andere fora etc.) normaal te reageren zonder deze ziektes te gebruiken om een verhaal kracht bij te zetten...
                              Mangs wa, aait nich

Comment

verbaasd me ene kant niets, overal word iets voor uitgeschreven tegenwoordig. vroeger was drugs een taboe nu normaal zelfde krijg je langzaam aan met aas.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X