Nu Nederland 3 over anabolen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik zie hier reacties staan of je wel of geen 'talent' nodig hebt voor bodybuilding. Een talent is een aangeboren iets. Bij bodybuilding kan je ook iets aangeboren hebben wat je een stapje voorsprong geeft op de rest, namelijk een gespierde aanleg. Ook is in mijn ogen is ook het 'doorzettingsvermogen' of de 'discipline' een soort 'talent', wat je nodig hebt bij BB. Natuurlijk heb je dit ook bij veel andere sporten nodig.

Comment

• Ikh heb met name de opening van het programma met het schaamrood op de kaken zitten kijken hoe dat ventje in zn blote assertje de verslaggever een injectie laat zetten.
      Gelukkig kwam stiefpapa thuis om het over te nemen. hoe ziek wil je het hebben.

Zolang dit soort idioten zich voor een moment of fame zo laten filmen is het vechten voor een positiever imago van de sport een onbegonnen klus. ik begreep sowieso niet waarom die gebruikt want als dit het naturel maximaal haalbare was op zijn 19de kan die beter een andere hobby kiezen.
      NBBF Nederland

Comment

• Originally posted by FitnessEcto View Post
        Ik zie hier reacties staan of je wel of geen 'talent' nodig hebt voor bodybuilding. Een talent is een aangeboren iets. Bij bodybuilding kan je ook iets aangeboren hebben wat je een stapje voorsprong geeft op de rest, namelijk een gespierde aanleg. Ook is in mijn ogen is ook het 'doorzettingsvermogen' of de 'discipline' een soort 'talent', wat je nodig hebt bij BB. Natuurlijk heb je dit ook bij veel andere sporten nodig.
        Uiteraard is aanleg bij bodybuilding een pre,maar er is wel degelijk een verschil met andere sporten qua talent.

Als jij een willekeurig persoon vanaf jongs af aan bij 24/7 onder strikte begeleiding laat trainen/eten/rusten,kan hij 100 % zeker bodybuild wedstrijden op redelijk niveau meedraaien.

Laat je iemand onder diezelfde voorwaarden voetballen,tennissen of wielrennen etc,zal hij/zij niet perse wedstrijden op redelijk niveau kunnen meedraaien.
        In dat opzicht praat je toch wel over ander talent en kan je bij bodybuilding met veel inzet en toewijding in verhouding meer bereiken.

Praat je over de top(mr Olympia bv),dan gelden er uiteraard andere maatstaven.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by FitnessEcto View Post
          Ik zie hier reacties staan of je wel of geen 'talent' nodig hebt voor bodybuilding. Een talent is een aangeboren iets. Bij bodybuilding kan je ook iets aangeboren hebben wat je een stapje voorsprong geeft op de rest, namelijk een gespierde aanleg. Ook is in mijn ogen is ook het 'doorzettingsvermogen' of de 'discipline' een soort 'talent', wat je nodig hebt bij BB. Natuurlijk heb je dit ook bij veel andere sporten nodig.
          Ja true, maar de factor hard werk, consistentie en hulpmiddelen zijn van groter belang als het gaat om progressie die je kan maken.

Ik train zelf pubers, je maakt van een dubbeltje echt geen kwartje wat je ook doet (alleen Marnop kan dat, die máákt teams kampioen keer op keer). Zijn gewoon teveel factoren die erbij komen kijken.

Bij krachtsport kun je met de juiste instelling van een dubbeltje een briefje van 50 maken, ongeacht natuurlijke aanleg.
          Last edited by pescatore; 30-10-2014, 20:07.
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by Bilo View Post
            Hele mooie reactie.
            Alleen kan iemand mij uitleggen wat replacement betekend??
            "ik moet het tegenwoordig ook stellen met replacement dus het echte spektakel"

Ook een andere vraag die ik had...die johan werd steeds vermoeider en vermoeider. Dat begreep ik niet.
            Zou dat komen omdat hij nooit traint? Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik 8 uur in de week KT doe en 5 uur per week cardio. Maar ik voel me dan juist super fit. Natuurlijk ben ik wel eens moe of te veel getraind en geen puf meer een dag. Maar serieus; dat komt bijna altijd omdat ik slecht gegeten heb;..ongezond vet, zout of te veel suiker. Als ik super clean eet dan BARST ik van de energie.
            Hoe kwam dat het bij deze johan niet zo was? dat fascineert me :P...omdat ik iedereen in mijn kring zo trainen en eten altijd aanraad voor extra energie
            Waarschijnlijk was die Johan zwaar aan het cutten. Neem daarbij de verandering van zijn oude voeding en levensstijl naar zijn nieuwe levensstijl met strikt dieet en waarschijnlijk 4 a 5 keer sporten per week.

Dan snap ik ook wel dat het even teveel kan worden. Het begin is leuk want alles is nieuw, het midden is kut want je moet weer die oefeningen doen en dieet begint tegen te staan en hoe meer het einde in zicht komt hoe meer je resultaat ziet en dat geeft weer een boost

Comment

• Doet Johan netjes hoor. Goede progressie.

Comment

• Ik vond dat inderdaad een leuk resultaat voor slechts 10 weken.

Comment

• Daarom was hij ook zo moe, een redelijk streng dieet vreet energie.
                  als ik op low carb benen train heb ik daar ook de hele dag "last" van.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                    Daarom was hij ook zo moe, een redelijk streng dieet vreet energie.
                    als ik op low carb benen train heb ik daar ook de hele dag "last" van.
                    Ja dat zal het verschil zijn met mij. ik eet gewoon veel havermout en rijst :P
                    You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

• Als je gewoon 40 uurtjes in de week moet werken en dan naar een wedstrijd toe gaat werken dan is dit gewoon een hele zware sport. Moet je van goede huize komen om het vol te houden.
                      NBBF Nederland

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                        Had niet verwacht dat ik op tere zieltjes zou trappen met mijn iets wat gefrustreerde post gisteravond. Normaliter gebruik ik kanker niet als scheldwoord maar omdat ik van redelijk dichtbij meegemaakt heb wat er gebeurde kwam dat er iets te makkelijk uit. En ik me nog letterlijk de woorden van de organisatrische (is dat een woord?) herinner die super enthousiast was dat de EO aangeboden had een documentaire te maken waar in bodybuilding eens niet afgezeken werd. Beetje belachelijk dat het hele topic ineens over mijn gebruik van het woord kanker ging. Misschien niet de beste woordkeuze maar die stomp op zijn smoel verdiende die wel degelijk (of heb ik nou roidrage?)

Je moet nog wat meer van de anabolica gebruiken jonge !
                        Voldoe je nog meer aan het beeld wat iedereen er al van heeft

Comment

• Je hebt je punt nu wel gemaakt hooligan, sinds wanneer ben jij de moraalridder hier?
                          Ik mag/mocht je omdat je bent wie je bent zolang je hier al post maar nu begin je toch echt te jammeren man
                          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                          Squat 230 kilo
                          Bankdrukken 137.5 kilo
                          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Je hebt je punt nu wel gemaakt hooligan, sinds wanneer ben jij de moraalridder hier?
                            Ik mag/mocht je totaal niet omdat je bent wie je bent zolang je hier al post maar nu begin je toch echt te jammeren man
                            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik mag/mocht je totaal niet omdat je bent wie je bent zolang je hier al post maar nu begin je toch echt te jammeren man
                              Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Het lijkt hier wel een echo put
                                Goed gejat is het halve werk!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X