Nu Nederland 3 over anabolen!
Collapse
X
-
You can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Je wordt zelf persoonlijk Q, als er dan gereageert wordt trek je achteraf weer de "kijk mij eens verstandig zijn" kaart. Als ik een docu over alcoholisme maak gaat toch ook niemand naar andere zaken wijzen zoals kijk eens naar wielrenners.
Het is een docu die zich richt op anabolen gebruik/misbruik. Daar is toch niks mis mee, dat het een vrij zwakke docu is daar ben ik het mee eens. Het schofferen om redenen dat het een verkeerd beeld geeft of ontkennen dat gebruik vele male hoger ligt onder de recreatieve sporters (de grote massa) dan bij welke andere sport dan ook is niet echt een publiek geheim, daar kunnen we het allemaal wel over eens zijn toch?Last edited by pescatore; 30-10-2014, 15:54.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by quibus View PostVerder ben ik ook uit dit topic want echt discusdie is het niet, leden hebben dagen niks gepost nu is er weer wat te rellen en ze zitten er allemaal weer succes.
Ik vind er niks ergs aan die docu. Als het grootste deel aan de roids zit, waarom mag je dan niet praten over de olifant in de kamer? Waarom zouden die gasten boos worden? Het argument dat er in andere sporten gebruikt wordt vind ik een non-argument. Bij geen enkele sport wordt er op amateurniveau zoveel naar de middelen gegrepen als bij bodybuildingBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Naja voor zover ik persoonlijk werd was dat niet naar jou maar goed.
verder ben ik het helemaal eens hoor,
Originally posted by pescatore View PostJe wordt zelf persoonlijk Q, als er dan gereageert wordt trek je achteraf weer de "kijk mij eens verstandig zijn" kaart. Als ik een docu over alcoholisme maak gaat toch ook niemand naar andere zaken wijzen zoals kijk eens naar wielrenners.
Het is een docu die zich richt op anabolen gebruik/misbruik. Daar is toch niks mis mee, dat het een vrij zwakke docu is daar ben ik het mee eens. Het schofferen om redenen dat het een verkeerd beeld geeft of ontkennen dat gebruik vele male hoger ligt onder de recreatieve sporters (de grote massa) dan bij welke andere sport dan ook is niet echt een publiek geheim, daar kunnen we het allemaal wel over eens zijn toch?
Comment
-
Originally posted by Ruhl View PostRELLEN!!!Ik doe een gok
Comment
-
Originally posted by quibus View Post
Verder ben ik ook uit dit topic want echt discusdie is het niet, leden hebben dagen niks gepost nu is er weer wat te rellen en ze zitten er allemaal weer succes.
Comment
-
Originally posted by Hooligan View PostIk weet dat het anders is, weet dat een mod iemand een perm ban oplegde voor het gebruik van kankerlijer...
maar daar gaat het ook niet om het is gewoon een superslecht voorbeeld van hem en een zwak teken van jullie om het te laten staan en dit topic verder te laten gaan
en pescatore heeft het in mijn ogen mooi verwoord we zijn allemaal mensen.
over het verder laten gaan dat hebben we altijd al gedaan indien het uit de hand loopt is ingrijpen pas nodig. tot nu toe vind ik het dat betreft een van de nettere discussies die het laatste jaar op BN is, Los van nocerino die even uit de pas loopt maar vind het nog prima gaan zo
Comment
-
Originally posted by Pren View PostAls ik had willen rellen, had ik het wel anders geformuleerd. Feit is dat een bb'er een trainingsschema en een dieet volgt. Iedere topsporter doet dat. Alleen is iedere topsporter daarnaast ook nog bezig met het perfectioneren van zijn eigen sport. En in die eigen sport zit een vaardigheid bijv. goed kunnen fietsen, tennissen, voetballen, worstelen etc.. Die vaardigheid zit niet in bb.
dan ga je naast een ervaren man staan en doe je dezelfde poses, aangezien er niets te ontwikkelen valt mag ik aannemen dat de posses gelijk zijn?
Comment
-
Sinds wanneer traint een krachtsporter met dezelfde intensiteit en volume als iemand die in de gym loopt ter ondersteuning van zijn eigen sport tennis ofzo? Dat is toch niet te vergelijken. Beide gaan dan wel naar de gym en letten op hun eten, maar daar houdt de vergelijking ook wel op. Plus ik denk dat de mindfuck van diëten ook wordt onderschat door sommigen.
Zeggen dat je voor krachtsport geen vaardigheden nodig hebt. Ehhm dan heb je nog niet veel gezien van krachtsport denk ik.Last edited by Iron Mind; 30-10-2014, 17:48."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Pren View PostAls ik had willen rellen, had ik het wel anders geformuleerd. Feit is dat een bb'er een trainingsschema en een dieet volgt. Iedere topsporter doet dat. Alleen is iedere topsporter daarnaast ook nog bezig met het perfectioneren van zijn eigen sport. En in die eigen sport zit een vaardigheid bijv. goed kunnen fietsen, tennissen, voetballen, worstelen etc.. Die vaardigheid zit niet in bb.
Comment
-
De reactie van Joop Kasteel op DBB.
En zo is het!!
Vandaag, 11:07**** #39
Joop Kasteel
Cool Novice
Stats: M 50j 1m88 - -
Hey mannen,
Ik keek stiekem even mee naar jullie reacties. Ik kan een aantal reacties best begrijpen maar ben toch blij dat we een platform(pje) hebben gekregen om onze sport(en) te promoten. Dat is althans de tendens die ik meemaak de afgelopen dagen. Ik weet het, de uitzending was gister maar Johan trainde bij mij in de school dus men zag al eerder dat hij erg goed ging.****
Dit is trouwens maar deels aan mij te danken want de inzet van de man was fenomenaal! Dat was wel 1 van mijn eisen, ik had tenslotte ook e.a te verliezen, zowel als Joop Kasteel als FPA-man maar dat deed hij met verve.****
Ik denk echt in alle eerlijkheid dat de man nul fouten heeft gemaakt met zijn dieet, niet 1 keer gesmokkeld dus. Wie kan dat zeggen tegenwoordig...? Ook nooit zeiken, nooit eerder stoppen in een set en gewoon doen wat er gezegd/gevraagd wordt; geen discussie.
Ik zeg ook eerlijk dat Johan een zekere aanleg had en ook de oefeningen al kende maar dan nog heb ik zelden zo'n resultaat gezien. Zelfs op mij werkte dat stimulerend, ik moet het tegenwoordig ook stellen met replacement dus het echte spektakel is over maar als ik dat zo zie gebeuren van dichtbij, krijg je spontaan zin om je voeding weer op 1000% te zetten. Dat doe ik dan ook, en eerlijk waar, het gaat top!****
Tot slot, Johan kwam binnen met een kapotte knie, "kon geen benen trainen" maar heeft dat, na enig aandringen, toch gedaan...
Leg extension met zo ongeveer nul kilo, daar begonnen we mee maar na 10 weken was een sprintje de trap op geen probleem. Misschien ben ik daar nog wel het meest trots op.****
Go for it mannen,****
JK.Last edited by rain; 30-10-2014, 17:56.DIVIDE ET IMPERA
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment