Nu Nederland 3 over anabolen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Sjaaksimonse View Post
    Haha, dat is al weer wat pagina's terug. Ging mij toen om de vraag of je uberhaupt verantwoord anabolen kon nemen. Maar toen was tanden uit je bek slaan vs. kunstgebit interessanter :-).

tsja wat is t nu ? crea of AAS ?

Beide onverantwoord en je kunt jezelf geen natty meer noemen

Comment

• ik heb het niet over creatine gehad..

Comment

• AAS dus :P

Nee

Comment

• Originally posted by Dikkekale View Post
          Thx! Maar weet je ook of er wetenschappelijke stukken over geschreven zijn? Ik kan ze nergens vinden. :/
          Nouja dan zou je bij iemand als Spuitelf of Knul moeten zijn op dit forum. Ik vind het top dat je naar wetenschappelijke stukken op zoek bent (dat ben ik zelf meestal ook ) maar op dit punt moet ik toch bekennen weinig research te hebben gedaan. Shit als wat ik zojuist post is commonly accepted knowledge op de meeste boards zeg maar, maar daar de achterliggende redenen voor willen weten is alleen maar goed !

Comment

• Originally posted by akito View Post
            Nouja dan zou je bij iemand als Spuitelf of Knul moeten zijn op dit forum. Ik vind het top dat je naar wetenschappelijke stukken op zoek bent (dat ben ik zelf meestal ook ) maar op dit punt moet ik toch bekennen weinig research te hebben gedaan. Shit als wat ik zojuist post is commonly accepted knowledge op de meeste boards zeg maar, maar daar de achterliggende redenen voor willen weten is alleen maar goed !
            Commonly accetpted? Niet helemaal waar, een aas-gebruiker velegd zijn "natuurlijke" max ook. Je kan het een beetje zien als vetcellen waar je er meer van krijgt als je een papzak wordt maar en leeg raken als je afvalt maar niet meer weggaan. Die voorstelling is voor de meeste mensen wat bekender.

Het behoud van je massa is sowieso gerelateerd aan hemeostate en niet aan je natuurlijke max. Dat zou op zichzelf erg raar zijn natuurlijk dus het zal hoe meer je gegained hebt lastiger zijn het te onderhouden op een conservatieve manier, hoe hard je ook trained.
            Last edited by pescatore; 04-11-2014, 15:35.
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Je hebt het dan over hyperplasie van de hoeveelheid spiercellen door steroïden right? De significantie daarvan wordt namelijk op (andere) fora continu betwist door voor- en tegenonderzoeken (helemaal in het geval van 'verantwoord' kuren zoals Sjaak aangeeft). Zal dit topic is naar spuit11 pm'en want ben ook wel benieuwd nu

Comment

• Volgens mij doelt ie op de hogere concentratie celkernen in myocyten na een kuur zoals geobserveerd bij ratten. Feitelijk een soort 'spiergeheugen'. In theorie zou je kunnen redeneren dat meer celkernen per volume eenheid meer potentie biedt voor groei, i.e. er kan meer transcriptie plaatsvinden per tijdseenheid. Er is echter nog steeds een flinke discussie gaande in de literatuur of satellietcellen (de primaire donoren van deze celkernen) uberhaupt benodigd zijn voor optimale spierhypertrofie. Valt onder de noemer van de theorie van het myonucleaire domein.
                Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

• Meer celkernen in één cel?
                  Interessant!

Heb je artikelen waarin dit besproken wordt?

Comment

• Erg interessant onderwerp, maak aub een eigen topic aan. Volgens mij ging deze over iets anders.
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Spuitelf11 View Post
                      Volgens mij doelt ie op de hogere concentratie celkernen in myocyten na een kuur zoals geobserveerd bij ratten. Feitelijk een soort 'spiergeheugen'. In theorie zou je kunnen redeneren dat meer celkernen per volume eenheid meer potentie biedt voor groei, i.e. er kan meer transcriptie plaatsvinden per tijdseenheid. Er is echter nog steeds een flinke discussie gaande in de literatuur of satellietcellen (de primaire donoren van deze celkernen) uberhaupt benodigd zijn voor optimale spierhypertrofie. Valt onder de noemer van de theorie van het myonucleaire domein.
                      Ja, exact dit. Ik probeerde het alleen wat begrijpelijker uit te leggen voor andere mensen haha. Of het optimaal is voor hypertrofie, geen idee. Maar het zou theoretisch je "natuurlijke max" wel verleggen los bekeken van het al dan niet gebruik van AAS.

Wat betreft homeostase bedoelde ik dat hoe verder je afzit van hemeostase hoe lastiger het zal zijn het te onderhouden. In sommige gevallen wss onmogelijk.

Mss moeite waard om idd een topic over te starten. Zal binnenkort ff kijken voor een goed beginpunt en er eentje openen.
                      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Goed plan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X