started from the bottom

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Oke.. schuif je er dan 10 kg plates op?

Comment

ik heb thuis niet de ruimte ik wil gewoon gaan opdrukken op push up bars ik druk mezelf nu maximaal 30 keer hoe bouw ik het op naar bijvoorbeeld 100 keer wat moet ik daarvoor doen hoeveel set's pauze etc..

Comment

Dat lijkt me vrij nutteloos. In dat geval raad ik je wel aan om gewoon naar een gym te gaan.

Comment

okee got it, maar dat is niet wat ik vraag hoe ga ik van 20 push up's naar 100 push up's?
          Last edited by Anymouse; 05-12-2014, 15:19.

Comment

Onbelangrijk

Daar ga je weinig/niks van bouwen man.
            Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

In een fitnessprogramma met alleen het eigen lichaam als weerstand, is opdrukken de basisoefening. Het is voor het ontwikkelen of in vorm houden van de borstspieren, triceps, voorste schouderspieren en in mindere mate de buikspieren, biceps en onderarmen. De oefening kan ook gebruikt worden om in vorm te blijven indien een drukbank (voor bankdrukken) tijdelijk niet voorhanden is van Wikipedia kan iemand mij antwoord geven?

Comment

Originally posted by Anymouse View Post
                In een fitnessprogramma met alleen het eigen lichaam als weerstand, is opdrukken de basisoefening. Het is voor het ontwikkelen of in vorm houden van de borstspieren, triceps, voorste schouderspieren en in mindere mate de buikspieren, biceps en onderarmen. De oefening kan ook gebruikt worden om in vorm te blijven indien een drukbank (voor bankdrukken) tijdelijk niet voorhanden is van Wikipedia kan iemand mij antwoord geven?
                Zet 3 kratten bier op je rug en ga dan opdrukken. Misschien bouw je dan nog wat kracht op.

Comment

Had je de stickies nu al gelezen?

Comment

okee got it, maar dat is niet wat ik vraag hoe ga ik van 20 push up's naar 100 push up's?
                    Moet je wat langer doorgaan...

Comment

er nog 80 doen...oke flauw
                      Mangs wa, aait nich

Comment

Haha, dat was ook ongeveer mijn reactie Flabbert

Comment

er is niets verandert hier
                          Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by Tibbers View Post
                            Had je de stickies nu al gelezen?

jij?

Comment

Originally posted by Tibbers View Post
                              Met een barbell + gewichten, dumbbells, iets om te squatten en een bankje heb je al genoeg om een hele boel oefeningen te doen. Volledige beginners programma's kan je hiermee al pakken. Zoals TS al aangeeft zal hij later naar de sportschool gaan. Hier kun je dan weer oefeningen doen die je thuis niet hebt kunnen doen. Denk hierbij aan legpress, cable's, leg curls/extensions etc. Don't get me wrong though. Ik geef ook de voorkeur aan een gym. Maar met een beetje spul kun je thuis gewoon fatsoenlijk trainen.
                              Dat hoef je 3xl niet uit te leggen hoor

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X